לוס אנג'לס לייקרס – מיאמי היט (0-0 בסדרה):
הרגע הגדול של העונה הגיע באיחור אופנתי של כמעט ארבעה חודשים, אבל הגיע סוף סוף, אחרי הספקות הרבים וההשבתות לכל אורך העולם, הצליחה ליגת ה-NBA להגיע לסדרת גמר בין הלייקרס ובין ההיט, כאשר זאת הפעם הראשונה בהיסטוריה בה שתי הקבוצות שהעפילו לגמר כלל לא שיחקו בפלייאוף שנה קודם לכן (אם נתעלם מהעונה הראשונה בתולדות הליגה כמובן…).
כעת ננסה להתמקד בכמה מהמאצ'-אפים המרכזיים שיהיו לנו בגמר הזה:
נתחיל מהגבוה המרכזי של כל אחת מהקבוצות. במקרה של הלייקרס מדובר גם בסקורר המוביל, ואילו במקרה של מיאמי יש שניים שקלעו יותר מהנציג שכאן, אבל הוא במידה רבה היה המנוע של ההיט בשני צידי המגרש. כל אחד מהם גם אחראי למהלך שהבטיח ניצחון בשניות האחרונות של אחד ממשחקי הגמר האזורי.
ממוצעים בפלייאוף | אנטוני דיוויס | באם אדבאיו |
דקות | 35:56 | 36:48 |
נקודות | 28.8 | 18.5 |
ריבאונדים | 9.33 | 11.4 |
אסיסטים | 3.6 | 4.9 |
חטיפות | 1.2 | 1.2 |
חסימות | 1.2 | 0.9 |
אחוז אפקטיבי | 60% | 57.1% |
אחוז עונשין | 81% | 82.4% |
דיוויס הוא כמובן השחקן הטוב יותר, אבל אדבאיו הוכיח שהוא משמעותי לא פחות, ומגיע אחרי סדרה גדולה של 21.8 נקודות, 11 ריבאונדים, 5.2 אסיסטים, 1.7 חטיפות וחסימה למשחק, כולל חסימה שניצחה משחק, וזאת ב-60.8% מהשדה (ללא שלשות) ו-77.8% מהעונשין. אולי הסנטר הראשון שמצליח לנצל את הקו הקדמי הדליל של בוסטון, בניגוד לאמביד וגאסול.
הקרב הבא יפגיש את מי שנחשבים כנראה הכוכבים הגדולים אצל 2 הקבוצות, כאשר הפלייאוף הזה העלה סימני שאלה סביב העניין הנ"ל, אבל יש בזה יותר זכות שניתן לזקוף לאחרים מאשר חובה כלשהי שלהם.
ממוצעים בפלייאוף | לברון ג'יימס | ג'ימי באטלר |
דקות | 35:00 | 36:32 |
נקודות | 26.7 | 20.7 |
ריבאונדים | 10.3 | 5.7 |
אסיסטים | 8.9 | 4.5 |
חטיפות | 1.3 | 1.9 |
חסימות | 1 | 0.6 |
אחוז אפקטיבי | 60.1% | 48.5% |
אחוז עונשין | 74.1% | 84.8% |
באטלר לא לגמרי יציב התקפית, וגם הרבה פחות פעיל בתחומי הריבאונד והאסיסט, אבל בפלייאוף הזה גם לברון פחות יציב מבעבר והיתרון של באטלר בפרט ושל מיאמי בכלל בהגנה יכול לאזן את הפער הזה.
ל-2 הקבוצות יש 7 שחקנים ששיחקו בכל אחד מ-15 משחקי הפלייאוף שהיו להן, ובמקרה של הלייקרס ניתן להוסיף גם את רונדו לרשימת השחקנים הקבועים של הלייקרס, יחד עם קוזמה, KCP, דני גרין, קארוסו ומרקיף מוריס. בצד של מיאמי החבורה הקבועה היא דראגיץ', שאמור להיחשב דרגה מעל וכוכב בפני עצמו ויזכה גם להתייחסות נפרדת בהמשך, הירו, רובינסון, קראודר ואיגודלה. כמובן שאצל שתי הקבוצות יש כמה שחקנים שהדקות שלהם תלויות בסיטואציה ובמצב, כמו הווארד ומגי אצל הלייקרס ואוליניק וג'ונס אצל מיאמי.
צוות מסייע קבוע | לייקרס | מיאמי |
דקות בסך הכל | 142:44 | 145:52 |
נקודות | 46.5 | 65 |
ריבאונדים | 15.9 | 20.7 |
אסיסטים | 11.9 | 13.5 |
חטיפות | 4.9 | 3.7 |
חסימות | 2.4 | 3.2 |
איבודים | 6 | 6.6 |
בתחום הצוות המסייע ניתן למצוא יתרון משמעותי לזכות מיאמי, אצלה יש לא פחות מ-6 קלעים בדאבל-פיגרס בפלייאוף הזה, לעומת 3 בלבד של הלייקרס, וגם שם השלישי, קוזמה, עושה את זה בקושי ובאחוזים לא ממש טובים. עם זאת, פרנק ווגל הצליח למצוא כמעט בכל אחד מהמקרים אקס פקטור או יותר.
עכשיו נעבור לכמה אקס-פקטורים שיכולים להיות משמעותיים, ונציג שניים כאלה עבור כל קבוצה:
דוויט הווארד בממוצע למשחק | יוקיץ' מול ההגנה של הווארד |
דקות | 4:06 |
נקודות | 5.6 |
אסיסטים | 0.8 |
אחוז אפקטיבי | 53.1% |
אחוז עונשין | 91.7% |
אדבאיו הוא סנטר דומה ליוקיץ' מלא מעט בחינות, ובראשן כמובן היכולת הקבוצתית והחשיבות שלו להנעת הכדור הקבוצתית. אמנם נראה שהווארד שמר על יוקיץ' רק 4 דקות למשחק, אבל בהתחשב בעובדה שהנתון הזה מודד רק את ההתקפות של דנבר, ורק את אלו בהן סופרמן היה השומר העיקרי על הג'וקר, מדובר בכמות די גדולה. ניתן לראות שיוקיץ' הגיע לאחוזים טובים, אבל נמנע מזריקות או מאסיסטים. יש בזה כדי להעיד על כך שהווארד הצליח לפגוע בשטף של ההתפקה של הנאגטס והוא ישמח לעשות אותו דבר גם נגד אדבאיו וההיט.
הנתון הבא שנבדוק הוא היכולת של הגארד המוביל של כל אחת מהיריבות של הלייקרס ברבע האחרון.
רבע אחרון נגד הלייקרס | דמיאן לילארד | ג'יימס הארדן | ג'מאל מארי | ממוצע |
נקודות | 8 | 4.8 | 8 | 6.5 |
אסיסטים | 2 | 1.2 | 1.5 | 1.5 |
איבודים | 1.5 | 0.6 | 1.8 | 1.2 |
אחוז אפקטיבי | 42.3% | 46.9% | 52.2% | 48.1% |
אחוז עונשין | 83.3% | 75% | 100% | 84.6% |
האחראי המרכזי לפגיעה המשמעותית כל כך בממוצעים של היריבה הוא אלכס קארוסו. הגארד שהיה מועמד למכבי לפני שנתיים הפך לאחד מהשחקנים המשמעותיים ביותר ברוטציה של אלופת המערב הטרייה (בפעם ה-32!), ואחד התפקידים המרכזיים שלו היה להתיש את הגארדים היריבים, בעיקר ברבעים האחרונים של המשחקים. כל אחד מהם הגיע לסדרה נגד הלייקרס בכושר מצוין, וכל אחד מהם חווה פגיעה משמעותית בממוצעים שלו כשקארוסו נצמד אליו. גוראן דראגיץ' כבר צריך להתחיל לפחד…
עכשיו נעבור לעסוק בדראגיץ' עצמו, וננסה לראות עד כמה הפלייאוף הזה חריג מבחינתו.
הנה רשימת הגארדים שקלעו 20+ נקודות ב-50% אפקטיבי או יותר לאורך פלייאוף בגיל 33 ומעלה:
מאנו ג'ינובלי (2005), צ'ונסי בילאפס (2010), וולטר דיוויס (1989), רג'י מילר (2000-2002), כריס פול (2020), אוסקר רוברטסון (1973), קובי ברייאנט (2012) וגוראן דראגיץ' (2020), כאשר קובי ורג'י (באחד מהמקרים) גם הגיעו לממוצע של 30. מבין הרשימה הזאת – דראגיץ' הוא היחיד שלא עשה זאת אף פעם לפני גיל 33, והוא גם היחיד שנבחר לאולסטאר רק פעם אחת מביניהם ומחזיק בהכי מעט בחירות לחמישיות עונה – פעם אחת בחמישייה השלישית.
במהלך העונה הסדירה דראגיץ' עלה מהספסל באופן קבוע וקיבל גם קולות בודדים בהצבעה לשחקן השישי שמיקמו אותו במקום ה-6 בתחרות, בדיוק 6 שנים אחרי עונת השיא שלו, אז הוא נבחר לתואר השחקן המשתפר ולחמישיית העונה השלישית. איש לא הופתע כשדראגיץ' מצא את עצמו בחמישייה לכל אורך הפלייאוף, אבל לפתיחה של 6 משחקי 20 נקודות רצופים איש לא ציפה. מתוך 15 משחקי פלייאוף עד כה דראגיץ' הגיע ל-20 נקודות ב-10 משחקים, זאת לאחר 8 בלבד ב-35 משחקי פלייאוף קודמים. הטבלה הבאה תראה עד כמה היכולת של דראגיץ' קריטית עבור ההיט בכל הנוגע לזהות המנצחת.
גוראן דראגיץ' | ניצחונות | הפסדים |
משחקים | 12 | 3 |
דקות | 34.6 | 34.7 |
נקודות | 21.8 | 17 |
ריבאונדים | 4.5 | 3 |
אסיסטים | 4.4 | 5.7 |
חטיפות | 1.1 | 0.3 |
חסימות | 0.2 | 0 |
איבודים | 2.2 | 3.7 |
עבירות | 2.8 | 4.7 |
אחוזי 2 | 52.4% | 51.9% |
אחוזי 3 | 42% | 14.3% |
אחוזי עונשין | 78.9% | 85.7% |
ניתן לראות שאחוזי הקליעה מחוץ לקשת של דראגיץ'. יחד עם כמות האיבודים והעבירות שלו, משפיעים על סיכויי ההצלחה של ההיט באופן קריטי. אמנם מדגם ההפסדים הוא לא גדול במיוחד ועומד על 3, אבל אם באטלר הוא זה שלוקח על עצמו את רגעי הקלאץ' ואדבאיו דואג לנהל את העסק ולהיות בצבע, אז דראגיץ' הוא הסקורר הבכיר של אלופת המזרח הטרייה.
עכשיו נעבור לאיש שמכיר הכי טוב את המעמד הזה אצל מיאמי, כנראה חוץ מפט ריילי כמובן. האיש הוא כמובן אנדרה איגודלה הותיק שמכיר היטב את מעמד הגמר, ואת הגמרים נגד לברון בפרט, אם כי הפעם הוא במזרח ולברון במערב. ניתן לראות לאורך העונות האחרונות שככל שהפלייאוף מתקדם איגי לוקח על עצמו תפקיד יותר גדול, כפי שתראה הטבלה הבאה:
שימו לב לכך שבכל משבצת יופיעו שני נתונים – מימין הנתון של שני הסיבובים הראשונים של הפלייאוף ומשמאל הנתון של הגמר האזורי והלאה. ב-2020 הנתון מימין יהיה עד משחק 3 נגד בוסטון והנתון משמאל יהיה של 3 המשחקים האחרונים.
איגי | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 |
משחקים | 10- 11 | 10- 14 | 8- 8 | 10- 5 | 12- 9 | 12- 3 |
דקות | 27.6- 32.6 | 29.7- 33.6 | 28.4- 24.1 | 27.5- 25.2 | 30.2- 29.7 | 18.1- 24.8 |
נק' | 8.5- 12.1 | 8.9- 8.9 | 7.6- 6.8 | 7.7- 9 | 11.8- 7.2 | 3.3- 6.7 |
ריב' | 3.9- 5 | 3.5- 5 | 5- 3.1 | 5.1- 3.4 | 4.3- 4.4 | 2.4- 3 |
אס' | 3- 4.1 | 3.8- 3.7 | 3.6- 2.8 | 3.5- 1.2 | 4- 3.9 | 1.3- 1.3 |
חט' | 0.6- 1.7 | 0.9- 1.4 | 0.6- 1.1 | 1.3- 1.6 | 1.2- 1.1 | 0.8- 1.7 |
חס' | 0.2- 0.5 | 0.4- 0.4 | 0.3- 0.6 | 0.4- 0.6 | 1- 1.2 | 0.8- 0.7 |
איב' | 0.3- 1 | 0.9- 1 | 1- 1 | 0.8- 1.2 | 0.8- 1.3 | 0.8- 0.7 |
EFG | 52.1%- 58.2% | 58.2%- 52.7% | 44.3%- 57.1% | 54.2%- 66% | 64.9%- 47.9% | 57.4%- 67% |
FT% | 57.1%- 34.1% | 60%- 51.9% | 70.6%- 33.3% | 60%- 85.7% | 39.3%- 33.3% | 80%- 50% |
מה שניתן לזהות זה שהתפקיד של איגודלה והאחריות המוטלת עליו עולה בשלבים המכריעים של הפלייאוף. לרוב הוא גם מצליח לשפר משמעותית את היכולת, בעיקר בהגנה.
לספולסטרה לקח 3 משחקים בגמר המזרח להבין מה איגודלה יכול להביא לו בשלבים המכריעים של הפלייאוף, והעניק לו יותר דקות תוך כדי צמצום הרוטציה. במשחק 6 זה נשא פרי, כאשר איגי סיים עם 15 נקודות, כולל 4/4 לשלוש, והיה לו חלק קריטי בניצחון שסידר את הכרטיס לגמר. איגי הוא המנוסה ביותר בהגנה על לברון במעמדים האלה והנוכחות שלו יכולה להיות קריטית עבור מיאמי, במיוחד בהתחשב בעובדה שהשחקן היחיד שהיה במעמד הזה, האסלם הותיק, שיחק בפלייאוף לאחרונה ב-2016.
בקיצור – לדעתי מדובר בסדרה שנפתחת באופן שוויוני כמעט לחלוטין, כאשר ללייקרס יש יתרון קטן, בעיקר בזכות דיוויס שקשה למצוא מי יעצור אותו, לעומת לברון, עליו יש להיט את באטלר, קראודר ואיגודלה. בצד השני, אני מאמין שדראגיץ' ואדבאיו יהיו שני השחקנים הקריטיים, כאשר באטלר יקח על עצמו יותר ברגעי ההכרעה, אבל ינסה להימנע מפגיעה בשטף ההתקפי של מיאמי.
לגבי המשחק הראשון – לברון במאזן של 1- 8 במשחקי 1 בגמר, אבל הניצחון היחיד היה בגמר הראשון שלו במדי מיאמי, ולכן אני מאמין שהלייקרס ינצחו גם במשחק הראשון של הגמר הראשון של לברון נגד מיאמי בהפרש של 7 נקודות אחרי קרב צמוד.
החידה השבועית הפעם תעבוד במתכונת כפולה של 2 חידות:
- איזה הישג משותף ללברון, ג'יימס ג'ונס ואיגי?
- זה הולך להיות הגמר החמישי של לברון נגד איגי, כאשר הצמדים היחידים שהגיעו לציון דרך זה הם שחקני הסלטיקס והלייקרס של שנות ה-60. מי היו הצמדים האלה?
פריוויו מעולה, תודה חיים.
אני חושב שלא מדברים על הירו מספיק. אם הוא ייתן סדרה טובה מספיק למיאמי יש אפילו סיכוי לנצח
חיים פריוויו מעולה אבל במחילה ממך קארוסו לא עצר אף אחד, תעשה טובה תמחק את זה 🙂
לא זכור לי שכתבתי דבר כזה. הוא כן עשה הגנה טובה שפגעה בממוצעים של היריבים ויכול להציק גם לדראגיץ'.
האחראי המרכזי לפגיעה המשמעותית כל כך בממוצעים של היריבה הוא אלכס קארוסו. הגארד שהיה מועמד למכבי לפני שנתיים הפך לאחד מהשחקנים המשמעותיים ביותר ברוטציה של אלופת המערב הטרייה (בפעם ה-32!), ואחד התפקידים המרכזיים שלו היה להתיש את הגארדים היריבים, בעיקר ברבעים האחרונים של המשחקים. כל אחד מהם הגיע לסדרה נגד הלייקרס בכושר מצוין, וכל אחד מהם חווה פגיעה משמעותית בממוצעים שלו כשקארוסו נצמד אליו. גוראן דראגיץ' כבר צריך להתחיל לפחד…
הוא לא עצר אף אחד. כן פגע משמעותית בממוצעים שלהם והסטטיסטיקה מראה את זה.
זה לא הוא. ולפגוע בממוצעים זה לעצור
איזה נודניק אתה לפעמים. חיים לא כתב שקארוסו עצר מישהו.
אתה כתבת את זה בשביל להתווכח עם עצמך..
חיים תודה רבה ,אחלה פריוויו.
אני חושב שמבחינת מיאמי יש כמה מפתחות וסימני שאלה מרכזיים.
הראשון הוא כבר המאצ' אפ ההתחלתי. אני מניח שווגל ישמור על החמישייה הגבוהה ויעלה עם מגי/הווארד. השאלה פה האם באם שומר על דיוויס וזה משאיר אותנו עם קראודר/באטלר (מניח שקראודר יתחיל עם לברון) על מגי/הווארד – מה שיכול ליצור בעיות בריבאונד, וגם להקשות על באם להגיע לעזרה. מצד שני אם באם שומר על אחד הגבוהים זה משאיר את קראודר/באטלר על דיוויס ולא יודע כמה הם יוכלו להקשות עליו.
מיאמי צריכים למצוא דרך גם להסתדר הגנתית עם ההרכב הזה וגם להעניש בהתקפה – אם דיוויס ישמור על באם, זה אומר שהגבוה השני ישמור על אחד הפורוורדים וייאלץ לבחור בין הימור על השלשות לבין עזרה בהגנה. אופציה נוספת היא לתקוף בעזרת משחק החסימות דווקא אותו. אם הווארד/מגי ישמרו על באם אז חייבים לתקוף אותם בפיק&רול וגם הרבה בהאנדאוף לקליעה של רובינסון. הם אוהבים לשמור פלאט/דרופ על החסימות מה שישאיר מקום לקלעי, אם יעשו את זה על רובינסון יהיו לו זריקות נוחות- אם ייצאו גבוה זה אופציה נהדרת לבאם להגלגל/לכפות חילוף ולנצל את היתרון שנוצר.
המפתח הנוסף זה מי יצטרף לרוטציה של מיאמי. כל הפלייאוף אנחנו מדברים על העומק שלהם ועל הגיוון. והנה הגענו לסוף הסדרה נגד בוסטון עם 7 שחקני רוטציה ודווקא סולומון היל שנותן עוד 5 דק'. ספוסלטרה חייב עוד שחקן שניים שייתנו תפוקה לאורך סדרת גמר (בתקווה) ארוכה. השאלה מי זה יהיה –
מאיירס לאונרד שיצא לגמרי מהרוטציה , גם בגלל שנדבק בקורונה כנראה , אם יוכל לתת 10-13 דק' במשחק יכול להיות אופציה מעניינת מאוד. בהתקפה יכריח את מגי/הווארד לצאת אליו ויוציא אותם מהצבע בזכות איום הקליעה שלו, ובהגנה יכול להתמודד איתם כמובן בעזרת הסייז. החסרון המשמעותי שלו זה בהגנה על גארדים טובים בפיק&רול- מה שללייקרס חסר ואפשר לשחק עם הדקות כך שלא ישחק בדקות של רונדו.
אוליניק דומה ללנארד רק שהוא פחות סייז ממנו. נתן לא מעט דקות טובות בפלייאוף ויצא מהרוטציה מול בוסטון. גם הוא יכול להיות משמעותי בהתקפה אבל החיסרון בהגנה יכול להיות יותר משמעותי יותר מלנארד בגלל הסייז.
את מי שדווקא הייתי מאוד רוצה לראות זה ג'ונס ג'וניור. אמנם הוא לא יציב, אבל האורך והאתלטיות שלו מאוד משמעותיים בהגנה ובריבאונד, ואם הוא גם קולע איזה שלשה בכלל הרווחנו. הוא יכול לעשות עבודה מצויינת בעזרות, ובדיפלקשנים ולייצר נקודות קלות למיאמי.
שני מפתחות קטנים אחרונים זה לעצור את משחק הריצה של הלייקרס שהענישו את דנבר פעם אחרי פעם, גם אחרי סלים ומיאמי לא יוכלו לספוג סלים כאלה.
אחרון ומעניין זה עניין המאצ' אפ מול לברון. לברון אוהב להביא את הגארד הנמוך/השומר החלש לחסימה ליצור חילוף ולתקוף. ספוסלטה באופן קבוע משחק עם שניים מבין השלושה – דראגיץ', הירו, רובינסון, ששלושתם אחלה מטרות ללברון. האם נראה הרבה עם שחקן אחד בלבד מבין השלושה ויותר פורוורדים, מה שיוכל לעזור למיאמי להתמודד עם ההתקפות האלה של לברון.
נקודות מאוד מעניינות.
לדעתי יתחילו עם באם על הגבוה, באטלר על לברון וקראודר על דיוויס, ואולי אפשר לתזמן שמירה כפולה בכל פעם שדיוויס מקבל את הכדור, כאשר באם או אחד מהגארדים מביא את העזרה.
בצד השני – לדעתי ווגל ינסה להתייחס לבאם כמו יוקיץ' ולתת לדיוויס לשמור על מישהו אחר – כנראה קראודר, בזמן ש-KCP או לברון ישמרו על באטלר. בכל מקרה האינטרס של מיאמי צריך להיות לערב את מגי/הווארד ודיוויס במהלכים רחוקים מהסל – זה גם יסבך את הגבוה שיצטרך להחליף לגארדים וגם יפתח את הצבע לחדירות של דראגיץ' ובאטלר.
כמו שהלייקרס הרחיבו את הרוטציה נגד דנבר, אחרי שיוסטון אילצו אותם לקצר אותה, כך לדעתי גם מיאמי ירחיבו את הרוטציה, אחרי שבוסטון אילצו אותם לקצר אותה. אני מאמין שנראה את אוליניק וג'ונס עולים בשלב מוקדם יחסית, ויהיה אפשר לבדוק את האפשרויות השונות. בשלב מאוחר יותר מאיירס לנארד יכול להיות גם אפשרות.
לגבי ההגנה על לברון – אני רוצה להתיש אותו, בדומה לגולדן סטייט – להחליף בין באטלר, קראודר, איגי ואפילו באם בהגנה עליו, בזמן שהוא יתעייף מהצורך לשמור על אחד מבין באטלר, דראגיץ', רובינסון והירו. איך נמנעים מהחילוף ההגנתי – אפשר לפעמים לעבור מתחת לחסימה, ואפשר לנסות חילוף משולש שיביא אל לברון עוד אחד משחקני ההגנה הבכירים של מיאמי.
קודם כל לגבי הטראפ על דיוויס, אני חושב שזה פתרון שספוסלטרה צריך להגיע איתו. גם לברון וגם דיוויס יותר תלויים בעצמם ביכולת ייצור הנקודות, ולפעמים זה ממש לא משנה מי שומר עליהם. הנתון של הלייקרס כששניהם קולעים 30+ הוא מעולה, ואלה בדיוק מסוג השחקנים שאתה לא עוצר.
אבל אני חושב שמיאמי צריכים להחליט על מי הם מתמקדים יותר ופה לדעתי זה צריך להיות דיוויס. ההגנה על לברון צריכה להיות כשהשומר שלו רחוק ממנו, מהמר על הקליעה (יהיה יום שיקלע בחאחוזים טובים, אבל לאורך סדרה אני הולך עם זה), וכשהוא חודר להגיע לעזרה (דומה להגנה על יאניס, אבל בקצת פחות טירוף). כמו שאמרת יש להם כמה שיכולים לשמור עליו, ואת איגי שמנוסה בזה, לכן זה גם כלי חשוב.
הסיבה שלדעתי הטראפ צריך להגיע על דיוויס זה בגלל יכולת המסירה שלו שפחות טוב משל לברון. השומר של דיוויס חייב להיצמד אליו ולהכריח אותו לכדרר, וברגע שהוא מכדרר להביא את הטראפ, עם הרוטציות הטובות , האורך והאגרסיביות של מיאמי יש יותר סיכוי לתסכל אותו. לברון כנראה יעניש יותר את הטראפים האלה.
לגבי החילוף ההגנתי אנחנו מכירים את כל הפתרונות כי ראינו את זה בארבע שנים של היריבות נגד ג"ס ולברון גם מספיק חכם כדי בכל זאת לגרום לזה לקרות בסופו של דבר. אני כן חושב שמיאמי יהיו חייבים להשתמש בהכל כדי להתיש אותו, לגרום לחילוף להתעכב ולהגיע לסוף שעון וגם להעתסק בזה יותר ולשבש את משחק ההתקפה של ל.א
בקיצור – ספולסטרה מסיים את התכנון הטקטי ומגיע לנושא לברון, אז הוא מזמין את איגי לנאום והולך לשבת עם השחקנים. איגי מדגים איך הוא עשה את זה עם גולדן סטייט כשקראודר בתפקיד דוראנט, באטלר בתפקיד קליי ובאם בתפקיד דריימונד.
ודראגיץ' כמובן בתפקיד סטף שצריך לברוח ככל הניתן
רק שלא יקשיב לאיגי שיאי נק נשברו על איגי ב15 ו16 😂😂 מזל שהיה את דן מארלי אחרת היה הופך למטלית מס 1
+1
עם כל הכבוד לאיגי, לברון נתן סדרות מדהימות מול ג"ס בעיקר בשנתיים הראשונות (הוביל את שתי הקבוצות בכל בקטגוריות הסטטיסטיקות החשובות, הישג שלא היב כמוהו בכלל בפלייאוף שלא לדבר על הםפיינלס) עד שדוראנט הגיע, וגם אז התחיל עם 51 נקודות וטריפל דאבל. הלייקרס חותמים על זה גם היום.
יהיה קשה לעשות טראפים על דיוויס כי הוא בדרכ מקבל כדור בסוף המהלך ועל לברון זה פחות יעבוד. אדביו הרבה יותר יעיל בעזרה ולכן באמת עדיף שלא ישמור על דייוויס, ההיט יצטרכו לקוות שקרודר יקשה עליו קצת, אבל אני לא רואה את זה קורה. דייוויס הולך לתת סדרה נהדרת
להתיש את לברון בהגנה זה אומר ללחוץ, כי סתם ככה להחליף שומר לא בהכרח יעזור. בינתיים העונה לא ראיתי מישהו שלוחץ את לברון וזו הסיבה המרכזית ל4:1.
קראודר על דייויס זה 95% BUST שמיאמי עלולים מאוד לשלם עליו. אולי מאיירס לאונרד (אוליניק איטי מדי)
להיט אין שחקן שמתקרב לאיכויות של לברון.
הטיפול שאדבאיו הולך לקבל בעצם ממגי והווארד בדיוק כמו שהאירופאי של דנבר קיבל.
–
הגרסא הנוכחית של באטלר לא מתקרבת לשיא שלו מבחינה אישית.
אין להיט גו טו גאי מובהק וכאן הבעיה המרכזית שלהם כי מול לברון זה לא יספיק.
היתרון של ההיט הוא בלחימה ובקבוצתיות לא יותר מזה.
דיוויס ולברון הם כנראה שני השחקנים הכי טובים בסדרה, אבל אם אני מדרג אז יש להיט 6 שחקנים לפני השחקן הבא של הלייקרס, וקשה לנצח עם 2 שחקנים בלבד.
באטלר לאורך הפלייאוף הזה, והעונה בכלל, באמת לא היה בשיאו, אבל זה יותר בגלל שהוא לא לקח על עצמו, ופחות בגלל חוסר הצלחה. אני מאמין שאם הוא יצטרך לקחת יותר הוא גם יעשה את זה.
לגבי הטיפול שיוקיץ' קיבל – 21.8 נקודות ב-56.5% אפקטיבי. קצת פחות טוב מאשר בסדרות הקודמות, אבל לא ממש עצרו. אדבאיו יחתום בכיף על 20 נקודות למשחק באחוזים טובים כאלה.
אני מסכים שאין להיט גו טו גאי וזה יכול לפגוע בהם, אבל הם יכולים לשנות לפי מי שחם – הם עשו את זה לאורך הפלייאוף עם דראגיץ', באטלר, אדבאיו, הירו ורובינסון, וזה עבד להם מצוין.
אני לא מסכים איתך.
–
הפער בין קוזמה להירו הוא לא גדול. ההבדל הוא שאחד משחק כאופציה שלישית בקבוצה הטובה בליגה והשני משחק בקבוצה שאפילו לא חלמה על השלב הזה בתחילת העונה.
–
דני גרין הוא שחקן עם ניסיון רב וקבלות.
וכקלעי 3 אני מעדיף אותו מאשר שחקן כמו רובינסון או חור בהגנה כמו דראגיץ'.
ההבדל בין קוזמה להירו הוא 6 נקודות למשחק – 16.5 לעומת 10.5. זה פער משמעותי.
לעניין הקלעים מחוץ לקשת – דני גרין עם 1.9 שלשות למשחק ב-36.4% בפלייאוף, דראגיץ' עם 2.5 שלשות ב-36.3%, הירו עם
2.5 שלשות ב-37.8% ורובינסון עם 2.9 שלשות ב-40%. גרין שומר טוב יותר משמעותית מהשלושה האלה, אבל מבחינת שלשות אני מעדיף כל אחד מהם בפלייאוף הזה.
קוזמה השחקן הכי גרוע ברוטציה של הלייקרס כאשר משקללים התקפה+הגנה.
–
הדרך של הלייקרס לסוויפ קליל יתחיל בהגנה.
לברון כבר עצר בסדרה הקודמת שחקן יותר טוב מהגרסא הנוכחית של באטלר.
וברגע שעוצרים את שאר הגארדים הלבנים ע"י גרין וקייאספי לא תהיה להיט שום תשובה או יכולת לנצח משחק אחד.
לברון לא עצר אף אחד בסדרה הקודמת. שמר לא רע כמה דקות על מארי, אבל מארי אישית היה יותר טוב בסדרה נגד הלייקרס מאשר בסדרה נגד הקליפרס.
בינתיים היו 3 סוויפים בגמר מאז 2000. בשניים מהם לברון הפסיד, כולל בסדרת הגמר הכי חד צדדית בהיסטוריה (לפי הפרש כולל).
"כן פגע משמעותית בממוצעים שלהם והסטטיסטיקה מראה את זה."
מילים שלך. מה שנכון במקרה א', נכון במקרה ב'.
חחחח.
את הניסוח הזה אני בהחלט מקבל, אבל כקבוצה הלייקרס פחות הצליחו על מארי, ולכן אני לא חושב שנכון ללמוד מזה.
לברון עשוי להתמקד בשחקן מסוים לדקות מסוימות, בניגוד לקארוסו שמקבל דקות בעיקר עבור ההגנה.
לא שאני מסכים עם דבריו של האוהד מס' 1 בארץ של לברון (אני מבין אהדה, פחות מבין את הצורך לשנמך. קצת פרספקטיבה יכולה רק לתרום…)
גיא אני שמח שאתם מסכימים.
תרשה לי לתקן אותך.
אני מציג את הדברים כמו שהם בצורה אובייקטיבית לפי עובדות.
–
אם צריך להמר אז אני לא רואה אותם מגיעים למעמד בשנים הקרובות.
מיאמי מבחינה מקצועית היא קבוצת הבועה האולטימטיבית ואין להם מה להפסיד.
קבוצה שידעה לנצל את התנאים לטובתה גם בזכות ההיחנקות של יאניס ופציעה של שחקן מוביל כמו בן סימונס.
+ 100
מה 100? רק על המילה שחקן מוביל לגבי סימונס צריך להוריד לו 50 נק.
על ההיחנקות של יאניס גם להוריד 20 נק. חנקו אותו יותר נכון.
לגבי ההיט אם יאניס יחתום שם יגיעו גם יגיעו.
תן לו 10 נק
חחח… מה לקחת לו 90, השתגעת?
הציג נכון את הדרך של מיאמי לגמר.
בלי קשר תרשום מה שאני אומר לך עכשיו – סימונס יגיע לטבעת לפני המשחיל! סימונס כוכב עליון, פשוט נפל למועדון הלא נכון. הלוואי שיעבור בטרייד – או שלחילופין יעבירו את הטנק התוקע-גייסות אמביד.
מה זה סימונס יגיע לטבעת גם דיון וויטרס יגיע לטבעת לפני המשחיל ואפילו לפני לוקה.
סימונס מס 3 4 שחקן משלים שלא ראה שמירה מעולם וגם לא יראה.
הקוריוז מקבל דאבל טים כמעט כל התקפה מתחילת הקריירה שלו. וקיבל גם לא מעט טריפל טים מטורנטו והוריד עליו ימבה נק.
הקוריוז בעונת רוקי היה השחקן ה5 בכל הליגה שקיבל הכי הרבה דאבל טים. העונה הוא די בודאות היה ה1 למרות שלא פורסמו הנתונים. ונתן 30 ו10 כמעט.
אם על סימונס ישמרו כמו הקוריוז הוא עם 3.5 נק למשחק.
ובלי קשר הוא לא יראה טבעת לפני.
ואת זה אתה אומר למרות שהם קולעים בפלייאוף הרבה פחות טוב לשלוש מאשר במהלך העונה הסדירה. לא כל כך מסתדר לי
תודה רבה על הפריוויו.
מקווה שמיאמי תקח אל הסדרה- למרות שהלייקרס בנו תלכיד נהדר, כקבוצה אני מעריך הרבה יותר את מה שנבנה במיאמי והיא הרבה יותר מהנה לצפייה.
לפי המגמות של שלושת הסדרות הראשונות זה של מיאמי ב-4:3 או של הלייקרס ב-4:1 😉
אני חושב שאתן לזה איזה שישה-שבעה משחקים קודם כדי לבדוק את השטח, ואם הסדרה תשמע מעניינת מהתגובות באתר – אצטרך אליכם בצפייה.
אני זוכר איך כולם דיברו שאיגודאלה יגיע כנראה או ללייקרס או לקליפרס ובטוח שבסופו של דבר הוא ינחת באחת משתיהן על מנת לשחק בקונדיטורית ושהוא הלך בסוף למיאמי אני לא הבנתי את המהלך הזה.כאילו למה מיאמי? לא רצית להיאבק עוד פעם על אליפות…
לדעתי מיאמי ייקחו את הראשון.הלייקרס לא רגילים לשחק מול קבוצה כזאת וייקח ללייקרס לפחות משחק אחד לעשות התאמות
קונטנדרית*
קונדיטורית זה מישהי שמתמחה בהכנת קינוחים..
אם מיאמי יעלו בהרכב הרגיל והנמוך שלהם (טעות), דייויס צריך לשמור על באטלר שיתקשה מאד מולו, מה שמאד יפגע בהתקפה של מיאמי.
מבחינת סדרה נוחה ללייקרס, המפתח זה כמה שיותר דקות של הווארד (ומגי) מול באם, לפחות בשלושת הרבעים הראשונים.
.
קצת עדכוני מאמנים –
דאנטוני קרוב מאד לסיקסרס. זה מגיע יותר מהבעלים מאשר ההנהלה.
אם משום מה בסוף זה לא יצא לפועל (לדעתי דוק זה המאמן המתאים עבורם), אופציה ב׳ עבור דאנטוני זה הפייסרס בגלל קשרים אישיים שם.
בכל מקרה, ג׳נטרי יהיה עוזר בכיר שלו בהנחה שאף קבוצה לא תפתיע ותציע לו משרת מאמן ראשי.
לא חושב שמיאמי יעלו עם הרכב נמוך. המפתח מבחינתם לניצחון בסדרה זה משחק פיזי על לברון ודיוויס. לברון בכל זאת בן 36 ודיוויס תמיד ברח ממגע. בהרכב גבוה כשבאם שומר על הווארד / מגי ואוליניק / לנרד מרביצים לדיוויס למיאמי יש יתרון בגארדים (השתפרו מאד לעומת העונה הרגילה) ומספיק מספרי שלוש (גם כאן התוספת של איגואדלה וקראודר חיזקה את הקבוצה לעומת העונה הרגילה) כדי להתיש את לברון.
.
לא מבין את דאנטוני. שישב בבית לנוח קצת. פילדלפיה עם ההרכב העקום שלה זה לא מה שהרופא רשם לן. הוא כבר לא פרגיון (כנ"ל ריברס).
גם אני חושב ככה רן, אבל מי יודע.
אני חושב שלעלות עם קראודר זה לתת ללברון הנחה ענקית בהגנה.
לעלות עם אוליניק כבר אומר שלברון צריך לשמור על באטלר או על אוליניק עצמו שזה אולי אפשרי אבל עדיין פתח לבעיות הגנתיות שספולסטרה יוכל לנצל.
נקודת המוצא שלי הייתה שדיוויס ישמור על קראודר בדומה למה שעשה נגד טאקר בסיבוב השני. ההתקפה של מיאמי הסתדרה טוב לאורך הפלייאוף הזה גם בימים הרעים של באטלר, ולדעתי ההיט תלויים יותר בדראגיץ' ואדבאיו התקפית. הווארד ומגי יקבלו הזדמנות מול באם, אבל אם הם יצטרכו להתמודד עם הרבה חסימות וחילופים יהיה בלאגן בהגנה של הלייקרס.
לא רואה סיבה שדייויס ישמור על קראודר חוץ מחשיבה מקובעת של אנשים.
קראודר ימשוך את דייויס הרבה יותר רחוק מהסל מאשר באטלר שעושה את רוב הנזק שלו מחצי מרחק/פוסט.
המאץ׳ אפ הנכון מבחינת הלייקרס זה לברון נח נגד קראודר, ודייויס חונק את באטלר אם הרבה פחות סיכוי לבעיית עבירות מאשר אם לברון היה שומר עליו.
אתה צודק הציוות. המפתח מבחינת מיאמי בהתקפה היא תנועה בלתי פוסקת. יותר מסירות ופחות כידרורים.
אם דייויס שומר על באטלר, מה מפריע לבאטלר להישאר מחוץ לקשת? הוא קולע משם מספיק טוב כדי שזה יאלץ את דייויס לצאת אליו. אם גם באם יוצא החוצה עם מגי, הצבע של הלייקרס פתוח לדירות של הירו/דראגיץ' וחיתוכים של ג'ונס, איגי וקראודר. פספסתי משהו?
בקושי זורק מהשלוש (2 זריקות למשחק, 37%). אני יכול לראות את זה קורה בהמשך הסדרה, אבל גם הייתי מתחיל עם קראודר – נותן לו מטר או שניים לזרוק אחרי גמר המזרח המזעזע שלו וככה מצליח להגן על הטבעת
באטלר העונה קלע 24% לשלוש, ובפלייאוף אמנם אחוז סביר, אבל בכמות זריקות מינימלית. הסיכון העיקרי עם דיוויס שנותן מטר או שניים הוא חסימות לקלעים. באטלר או קראודר יהיו חופשיים לחסום לרובינסון או הירו לשלשה בקאץ' אנד שוט.
פספסת שללייקרס יש גארדים הגנתיים מעולים נגד הגארדים של מיאמי, ואם באטלר נשאר על קו השלוש זה בעצם הופך אותו לקראודר והלייקרס יקחו את זה בשמחה. יפגע במיאמי הרבה יותר מאשר בלייקרס.
בנוגע לווליום ולאחוזי השלשות של באטלר – אני מניח שהם נבעו, בין השאר, מכך שקיבל שומר טוב, וכזה שלא נתן לו מטר לשלשה. זה לא התרחיש שדדי הציג עם דייויס, ולכן אני חושב שהנתונים ישתפרו.
.
בנוגע לגארדים ההגנתיים של הלייקרס – אני נוטה להסכים, גרין, קארוסו ורונדו מצוינים, אבל גם האופוזיציה – הירו, דראגיץ' ורובינסון. החברה' האלה עברו זה עתה את ג'יילן בראון וסמארט (וקמבה, נכון), כך שאני לא בטוח שהלייקרס יכולים לבנות על החמצות שלהם לאורך סדרה שלמה.
יוסטון שיחקו התקפה של 5 בחוץ והלייקרס הסתדרו עם זה יופי. גם מיאמי לפעמים הולכים על זה ובינינו גם הלייקרה (לא הבנתי למה זה טוב להעמיד את הווארד או ג'אבל מגי בפינה של השלוש כאילו שהם קליי תומפסון – אבל היי, הם בגמר).
בכל מקרה, אני לא דואג לדייויס במובן שהוא ייצטרך לרדוף אחרי פורוורד או סנטר שזורק מרחוק.
תודה על הפריוויו.
טבילת אש לצעירי מיאמי,
הלייקרס ייקחו את זה די בקלות
דו ספרתי בראשון, 15+ במחצית, 8 אחרונות גראבג׳
פאני – בגמר – כיוון שהתערבתי כבר על בירה – אני פוטר אותך מרישום. אתה יכול לשבת בכיף ולהנות מהמשחק.
רשמתי (שלא צריך לרשום).
בגמר הזה אני אעודד את מיאמי בגלל הנטייה שלי לעודד את האנדרדוג (כך היה תמיד חוץ משנות הג'ורדן).
אני מקווה מאוד לשיפוט הוגן בלי כל מיני שריקות מטופשות לעבירות כמו אנד וואן אוויר, עבירת שלוש אחרי חסימה, חסימה נעה, רגל נוחתת ומתעקמת ללא מגע, ועוד ועוד ועוד.
.
בכל אופן, אם הלייקרס יקחו לא אלבש שק ואשים אפר על הראש. הלייקרס האלו הם לא הלייקרס של שאקובי או מיאמי של נוט 1 נוט 2..
ספציפית לגבי אנד-וואן אני לא מסכים, זו שריקה שרירותית ב-90% מהמקרים בכל המשחקים בליגה.
אור, שים לב שכתוב שחור על גבי מסך "אנד וואן אוויר" – כלומר, אנד וואן אחרי שהאוויר עשה עבירה על השחקן.
ים של דמעות יקר שלי בוא תגדיר על מה מותר לשרוק.
את כל השאר.
אבל הכי טוב – כשיש חבטה יפה על היד. זוכר שמוריי חדר ולברון פיצץ אותו? זה פאול שראוי לשרוק.
(אה, לא נשרק שם פאול? חבל).
אני אדגיש את הנקודה שלי.
אתה מבין שלא רק מה שנראה לnfs פאול הוא פאול?
יש חסימות נעות ויש עבירות שנראות לך כמו אויר אבל מישהו הזיז לשחקן את היד בזריקה.
אני אנצל את זכותי הבסיסית בתור אוהד כורסא למחות.
הבעיה שלי היא בעיקר עם עבירות שנשרקות ללא מגע יד אדם. וגם אם וכאשר זה יהיה במקרה לטובת מיאמי אני (לא) אתלונן.
ואתה לא רואה בעיה בחד צדדיות הזאת (מעבר לניצול זכות יסוד של אומת האוהדים)?
אתה גם מודע לזה שחצי מהפעמים שאתה חושב שלא היה מגע יד אדם אז בסוף יש כזה?
חלאס לקשקש.
כדורסל זה משחק של מגע.
ברגע שמתחילים לשרוק על כל סוגי המגע האפשרי (ולעיתים קרובות גם בלי מגע בכלל) אז זה פותח אפשרויות בלתי מוגבלות לשריקות בכל שנייה במשחק, ולהטיות בלתי-מוגבלות בשל כך.
זה המצב שבו אנחנו כעת.
אתה זה שמקשקש. יש המון מגע ורובו לא נשרק(כי הוא חוקי).
תמשיך לחיות בנוסטלגיה שפעם היו שורקים רק כשמורידים למישהו יד. כי פעם לא היו בכלל שריקות אויר ואז היה משחק קשוח ואמיתי.
פעם גם האוהדים היו אמיתיים ולא בכיינים סדרתיים.
עידו אתה משווה את המגע של פעם למה שהולך היום בליגה? היום זה נהיה ליגה של רכרוכיים אני לא מדבר על לחזור לשנות ה80 אבל בהחלט לשנות ה90-2000 (בלי המכירות של שופטים), היום זה נהיה כדורסל אומנתי וסטרילי אם פריידום אוף בולשיט כזה או אחר.
תמשיך לצטט את שמעון
אתה נראה מאד חכם ככה.
פריוויו אדיר. מסכים איתך שאיגודלה אולי השחקן החשוב של מיאמי, במיוחד היום. לדעתי גם יעבור לחמישייה בשלב מסוים, במיוחד אם דאנקן רובינסון לא יקלע. אני מקווה כמובן שמיאמי תנצח היום וחושב שהיא תנצח 1 מ-2 המשחקים הראשונים בסדרה, אבל תפסיד את כל היתר.
.
החידות:
1.היחידים שעשו 6 גמרים רצופים מחוץ לבוסטון של הסיקסטיז.
2.ביל ראסל, בוב קוזי, אלג'ין ביילור, קייסי ג'ונס, סם ג'ונס, ג'רי ווסט, טום היינסון וג'ון הבליצ'ק?
ההיט ב6
במשחק ובסדרה
אמן ואמן
התחזית מטעם מכון טביסטוק
אני אישית לא עוסק בלספק תחזיות
אתה לא אוהד של הלייקרס?!
אה, אוהד של קובי.
.
אגב, הפריוויו שהפקת פה הוא טופ 10 בקלות בהופס. כל הכבוד.
סקירה מושקעת, תודה
דייויס 2 דרגות מעל באם, אבל אם באם שומר עליו, יהיה לו קצת מאתגר. אם באם שומר על הסנטר, דייויס יהיה די חופשי.
באטלר לא יכול לשמור על לברון, הוא קטן מדי, איגי בשלהי קריירה מדי,יוכל לשמור כמה דקות, אבל יהיו חילופים ולברון יעבור לדראגיץ או הירו או דאנקן, לא חושב שיש למיאמי את מי לשים על לברון.
שורה תחתונה, אין למיאמי איך לשמור אישית על הלייקרס אם הם עולים עם סנטר, דייויס, לברון.
בצד השני הגארדים של הלייקרס יצטרכו לרוץ הרבה כדי לבלום את השלשות של מיאמי, כמו שבוסטון עשו
באטלר היה השומר העיקרי של לברון בעבר בסדרת פלייאוף אחת – קליבלנד נגד שיקגו ב-2015.
אלו הנתונים של לברון – 26.2 נקודות ב-39.9% מהשדה ו-41% אפקטיבי. אולי הסדרה הכי גרועה של לברון מבחינת אחוזים.
באם הוא השומר האידיאלי לדיוויס, אבל אז אתה מפסיד את היתרונות האחרים שלו, ככה שיש מקום לשקול פורוורד על דיוויס ועזרה אוטומטית.
שורה תחתונה – יש לספולסטרה אתגר לא קטן, אבל יש לו כמה פתרונות אפשריים, וזה עוד בלי להתייחס לאזורית.
אני לא חושב שמה שהיה לפני 5 שנים משקף משהו לעכשיו, אבל נראה
פורוורד כמו קראודר לא יאיט את דייויס יותר מדי
באזורית דייויס ישחק באמצע
**
יהיה מעניין לראות איזה פיתרון הגנתי ווגל יכין לקאדר הגארדים של מיאמי.
גרין, פופ וקארוסו יצטרכו לעבוד קשה בהגנה, גם רונדו
אני מסכים שזה לא בהכרח משקף את מה שיהיה, אבל זה מראה שבאטלר לפחות ברמת "מסוגל".
אולי בוקס אנד וואן כשבאם צמוד לדיוויס.
גם בצד השני אין ספק שלווגל יש הרבה אפשרויות מעניינות.
אין למיאמי שום בעיה לצמצם את דייויס בבאם. להפך, הם ישמחו.
באטלר 2.01, לברון 2.04-2.05
איגודלה בן 36, לברון אוטוטו בן 36.
ככה או ככה, לברון לא משחק בפוסט ולא חופר בצבע.
הבעיה היא לא בהכרח בהגנה על לברון או רק על לברון, אלא מה קורה עם שאר השחקנים בפיק אנד רול ובשאר המהלכים של הלייקרס – היו להם המון מבטים פנויים לכל אורך הפליאוף.
על הווארד\מגי לא צריך יותר מדי תשומת לב ובכל מקרה יש את אוליניק ולאונרד.
לא יודע מאיפה הבאת את ההחלטות האלה.
לברון הרבה יותר גדול מבאטלר, זה לא רק עניין הגובה
איגודלה בגילו הוא שחקן משלים שמשחק מעט דקות, לברון מקום 2 ב אם-וי-פי, לא חושב שאיגי במצב הנוכחי יכול לשמור על לברון טוב יותר מ 10 דקות למשחק
לגבי אוליניק/לנארד, אם אתה רוצה אחד מהם על הסנטר, ואז באם על דייויס, זה מסדר קצת את ההגנה, אבל בהתקפה אתה צריך לוותר על מישהו, ויהיו לך פחות אפשרויות אפקטיביות
שחקן ההגנה החלש ביותר של הלייקרס הוא לברון חוץ מקארוסו כמובן. ההיט צריכים לתקוף אותו אבל לא עם באטלר אלא לגרום לו לרדוף אחרי רובינסון הירו ודראגיץ שימטירו לו שלשות על הראש יגרמו לו לרוץ עד שיתפוס מותניים. הסוויצים בהתקפה צריך להיות של הקלעים עליו. דרגיץ יש לו חצי מרחק ושלשות גם.הם צריכים לשחק הרבה פיק אנד רול שהקלעים רצים על ה3. מקווה שהאיש שלי קראודר יצא מהסטריק הנגרי שלו.
בהגנה להיפך אם רואים לברון שם 2 רצוף מרחוק אסור לתת לו להיכנס למשחק. נראה מה האולסטאר באם יכול לעשות לדיוויס בהגנה. מאמין שהוא וקראודר יתחלפו על דיוויס כאשר קראודר וגימי יתחלפו על לברון.
נראה איך הם יסגרו למלך את הקליר פאת אם בכלל.
לגבי הפרשים באפור היום שמו 2 יחסית סבירים דיוויס ופיצגרלד ברמת העקרון הם עוד לא מפרשי המלך אלא בשלבי קבלה לא מתקדמים אבל היום אולי יתקדמו בהוראות מהבוס.
מה שאומר שאם ההיט רוצים לגנוב משחק זה היום כי ביתר המשחקים יגיעו פרשי המלך הרשמיים.
הלייקרס מנצחים ב5 ומעלה.
דיוויס הופך את אדביו היום לנערת הגלגל שלו
כמו כן כמו שהודעתי מקודם אם גימי מנצח את הסידרה הזאת גיא יוכל לתת לי כינוי לעונה הבאה.
נוסף על כן ללל הודיעו שגימי יועלה לדרגת קדוש ויקרא סיינט גימי וגם אשך יואל ואנכי נחליף לגראווטר של גימי לכל העונה הבאה.
במקרה שלו הייתי רוצה בעיקר לערב אותו בהרבה חסימות ולאלץ אותו לרוץ הרבה. אני משער שהוא ישמור על באטלר רוב הזמן, אבל באטלר יודע להיות זה שחוסם ומסדר לאחרים מצבים, וזה יכול להיות משמעותי.
מה זה הקוריוז הזה ?
קארוסו הוא בטופ 5 של הגארדים ההגנתיים בליגה.
😂😂😂
גם לונזו
דדי יא מליק
יש דברים שלא תבין
אין ואקום באתר. מה חשבת, שתעלם ולא יצוצו חדשים?
אין שום סיכוי שלברון ירדוף אחרי מישהו. לא קיים סיכוי כזה.
זה אולי חומר למחשבה לספולסטה, אבל ככה או ככה אין שום הרכב שלברון ירדוף אחרי דראגיץ\הירו\רובינסון, בטח לא לאורך כמה התקפות ובטח אם זה לא סוף המשחק והלייקרס רודפים אחרי מיאמי.
זה הדבר האחרון שווגל רוצה שיקרה.
זה בדיוק מה שקרה בסדרות של קליבלנד אבל בעיקר ב2015, שאירווינג ולאב היו פצועים ולברון שיחק התקפות של 24 שניות עם הכדור. זה עוד מבלי שהוא היה צריך לשמור.
אז עכשיו, כשלברון מנהל את כל המשחק, לא הוא ולא ווגל יכולים להרשות לעצמם לתת לו לשמור על שחקן שרץ בלי הפסקה, זה יותר מתיש מלשמור את דוראנט, לנארד וכו' ולפעמים גם לא פחות קשה.
פריוויו מפואר!!! תודה רבה חיים, ממש שופך אור על המאצ'אפ.
.
לדעתי במשחק הראשון יש אלמנט הפתעה שמקנה יתרון יחסי לקבוצה החלשה ולמאמן שהתכונן טוב יותר. מיאמי, לדעתי, עונה על שני הקריטריונים, אבל לא בטוח שזה יספיק. הרבה תלוי במידת רעידות הידיים בשני הצדדים, בעיקר אצל הצעירים בהיט ודייויס בלייקרס.
.
בקליפת אגוז, הדרך לעבור את הלייקרס עוברת, להערכתי, בהתשה של לברון ודייויס בהגנה, ובקליעה מספיק טובה מבחוץ בהתקפה.
אם מיאמי מצליחים לעשות את זה, ולא מאפשרים לרונדו להחזיק את הלייקרס בתמונה כשלברון לא משחק, הם יכולים לנצח.
לא יודע מי אמור לשמור על רונדו, אבל בדקות שבהן לברון לא על הפרקט, לדעתי זה צריך להיות איגי/באטלר/ השומר הכי טוב של מיאמי שנמצא על הפרקט כי אם נטרלת את רונדו פגעת קשות בהתקפה של הלייקרס, שנשארת בעיקר עם בידודים של דייויס.
.
GHG!!!
מיאמי היו קבוצת קליעה מהטובות בליגה לאורך העונה הסדירה, ומשום מה בפלייאוף הם קולעים פחות טוב. הם ירדו מ-37.9% בעונה הסדירה (מקום 2. הלייקרס היו מקום 21 עם 34.9% לצורך ההשוואה) ל-35.7% בפלייאוף (מקום 11. הלייקרס מקום 12 עם 35.5% לצורך ההשוואה).
בעצם – ביתיות. מיאמי קלעו ב-39.8% במשחקי בית בעונה הסדירה (מקום 1), לעומת 36.1% במשחקי חוץ (מקום 12). הנה מתברר שחיסרון הביתיות כן פוגע בהם בבועה ובפלייאוף.
הלייקרס לעומת זאת קלעו ב-43.8% בבית (מקום 21) ו-35% במשחקי חוץ (מקום 20).
יש סיכוי שבגמר פתאום הם יקלעו טוב יותר, אבל ניכר שכמו שאמרנו לאורך העונה, חיסרון הביתיות פוגע בקליעה של ההיט מחוץ לקשת.
על רקע זה – ההגעה שלהם לגמר מרשימה אפילו יותר…
אל תשכח שמיאמי שיחקו נגד בוסטון שהם שומרים טוב בזריקות מחוץ לקשת, וגם אינדיאנה לא פראיירים..
נ.ב
.
זו לא התקופה הזו בשנה שהממזר של סטוקטון מתעורר משנת היופי שלו וחוזר ללבלב באתר?
תודה חיים. פריוויו מהרמות הגבוהות. אני הולך על לייקרס ב-7 .
תודה חיים! פריוויו מצויין!!
.
יהיה מעניין מאוד לראות איך הסדרה תתקדם ותתפתח.
לדעתי באטלר לא ישמור על לברון אלא דוןקא קראודר כשג'ימי יעזור בחיפויים על הגארדים ובעזרה על הביג 2 של הלייקרס.
.
קדימה מיאמי!! הגופיה מוכנה למשחק ואנחנו מוכנים לאליפות
פריוויו מצוין, תודה רבה על ההשקעה. סדרה מעניינת מאוד.
במיוחד מעניין אותי לראות הלילה איך לברון ניגש למשחק הזה מבחינה התקפית, אחרי שבפעם האחרונה במעמד הוא נתן משחק ראשון שהיה אחד הגדולים בהיסטוריה. אני זוכר אז שזה הרגיש לי ממש כירורגי ושונה ממה שראינו עד לאותה נקודה בפלייאוף. השאלה הגדולה מבחינתו הוא האם השחקנים שלידו יגיעו מוכנים. ב-2018 היו איתו כמה וותיקים ששיחקו איתו כמה שנים, ולרוב הוא היה יכול לסמוך עליהם שיבינו מה לעשות. אה, רגע…
והערה כללית אחת לגבי הטיעון הנפוץ (והנכון) שאחרי 2 השחקנים הראשונים, להיט יש את ה-6 או אולי 7 שחקנים הטובים יותר בסדרה (ההוכחה פשוטה, אם אתם לא אוהדי אחת הקבוצות – תעמידו את כולם מול קיר דמיוני ותעשו דראפט קצר. וכן, הם יכולים ללבוש חליפות מצועצעות):
כמה פעמים ראינו בעבר את לברון בגמר אזורי/ליגה, כשמולו מה שנתפסה כ- "the better team", עם כל הרוטציה והעומק? ומה בדיוק קרה בסדרות האלו? בין הפותרים נכונה יוגרל כובע, ככה ליתר ביטחון.
הכותב אינו אוהד הלייקרס ועדיין מעדיף את מייקל בקבוצה שלו.
דראפט קצר:
לברון, דייויס, באם, באטלר, דראגיץ, דוייט, הירו, רונדו, קארוסו, דאנקן, פופ, קראודר, גרין, קוזמה (יש סיכוי לשדרוג), איגי, מגי
בתחום התצוגה האישית כנראה ניתן לסמוך על לברון, למעט קריסה פיזית או פציעה חלילה.
מכיוון שהשאלה היא קבוצתית, שם ניתן לראות שמצבו של לברון בגמרים לא מאוד מחמיא – 3- 6 הידוע ו-18- 31 במשחקים.
2015-6 חיזקו את המיתוס שלברון יכול גם מול קבוצות עדיפות, אבל בגמר לרוב זה הסתיים בסוף בהפסד.
המקרה הזה הוא כמובן שונה, אבל בהחלט ייתכן שנגלה שדווקא מיאמי היא הקבוצה הטובה יותר.
הוא הפסיד 3 פעמים לקבוצה כנראה הטובה בהסטוריה, ועוד פעם אחת לסן אנטוניו 2014
לא חושב שמיאמי בדיון הזה
שסאן אנטוניו של 2014 גם אחת המרשימות בהסיטוריה. שהיחידים שמשכו אותם בפליאוף הזה היו דאלאס..
הפדיחה העיקרית שלו בקריירה זה 2011. כל השאר סביר. גם ב2015 שגולדן היו פחות טובים בפליאוף, הוא הוביל 2-1 עד שנגמר הכוחות .(קיירי נפצע במשחק 1, לאב על ידי אולינק לפני זה).
האמת היא שכולם מדברים על איך ההיט יפתיעו ויתמודדו עם הלייקרס.
אם אני ווגל – אני מכניס את האווארד לצבע ומנסה לשחק עליו קצת בפוסט (בטח אם באם לא עליו). הוא בבירור חזק וגבוה יותר, ויודע איך לחפור בצבע ולהתקרב לטבעת. זה יכול להביא לכמה סלים קלים/הוצאה לשלשות/הוצאה ללברון שחודר אחרי הכיווץ ומסיים בסל או בהאלי-הופ לדוויט (שהתפנה כי באם הגיע לעזור).
כל מיני שטיקים קטנים כאלו יכולים להוציא קצת את מיאמי מאיזון, כי נדמה ש"כולם" יודעים מהן נקודות החוזקה של הלייקרס ואיך הם ישחקו (דיוויס, לברון). ווגל חייב לבוא עם כמה שפנים כדי לערבב קצת את הקלפים ולהשאיר את היריב במצב של חוסר ודאות. לפי הלך הרוח הנוכחי, נדמה שכולם יודעים מאיפה תגיע המכה, ולכן מתכוננים אליה טוב-טוב (בין אם כדי למנוע אותה ובין אם כדי לספוג אותה עם כמה שפחות נזק). הצד השני לא יכול להיות כה צפוי, ויחד עם זאת להאמין שהכל יילך כמתוכנן בלי תגובת נגד.
נקודה מעניינת, להוציא את מיאמי מאיזון. הבעיה היחידה שלי עם דווייט היא שהוא עושה עבירות, הרבה מהן ודי מהר. אבל אני מסכים שזו גישה שיכולה לעבוד לפרקים, במיוחד אם הוא לא יקבל את ג'ימי אחרי הפיק כי אז כל חדירה היא עבירה.
נתתי רק דוגמה לרעיון. העניין המרכזי הוא לא לשבת בנחת ולקוות שהאיכות של שאק וקובי יספיקו מול הלוחמים מהמזרח (אוי, סליחה, לברון ודיוויס. ברח לי ה-2004 פתאום…)
ב-2004 היה גם איזה דוור אחד שנפצע במהלך הסדרה.
מעניין.
אני לא לגמרי סגור על ההצעה הספציפית הזאת, אבל בהחלט יכול להיות מעניין לראות דווקא את ווגל שולף שפנים.
וזאת הזדמנות טובה להזכיר שספולסטרה ניצח את ווגל ב-3 מ-3 סדרות פלייאוף בהן הם נפגשו. בשלושתן היה לו את לברון
אתה יכול גם לומר שלברון ניצח בכל שלוש סדרות הפלייאוף בהן התמודדו ספולסטרה ו-ווגל…
(-:
אפשר גם לומר שלפחות ב-2 הסדרות הראשונות ווגל הצליח להוציא יותר מהציפיות
איזה כיף, הפיינס מתחיל!
.
הניחוש שלי למשחק הלילה?
שנראה את קראודר שומר על דייויס, במטרה לנסות ולעשות לו "קראודר" (למד את זה בבוסטון, להיכנס מתחת לעור של השחקן עליו הוא מגן),
כאשר בכל פעם שדייויס יעשה
א. תנועה לסל מבחוץ (כאשר הוא עם הפנים לסל)
ב. תנועה לסל מהפוסט
נראה שמירה כפולה מגיעה על חשבון אחד הקלעים.
.
בטווח הארוך, השאלה היא איך הלייקרס יתמודדו עם הגנה זו?
א. אם הקלעים של הלייקרס קולעים את המבטים החופשיים ששיטה זו מאפשרת, הם מנצחים. רק מה, הם לא קולעים מי יודע מה בלייקרס, מטווח השלוש.
ב. כאן נכנס לתמונה הגובה הנוסף שאני מאמין שישחק לצד לברון ודייויס. במצב כזה של דאבל טים אוטומטי על דייויס, קליעה מבחוץ זו האפשרות הראשונה והמהירה. האפשרות השנייה היא ניצול המאצ' אפ של התקפה 4 על 3 עם מנהל משחק בקליבר של לברון/רונדו בשביל לעשות את מה שהלייקרס הכי אוהבים לעשות –
להגיע בקלות לצבע.
מה שמביא אותנו לשאלה מעניינת נוספת –
האם באם מסוגל לבלום בהגנה את ניסיונות הלייקרס לנצל דאבל טים על דייויס?
.
ככל שהמשחק יתקדם, נחזור למאצ' אפ ההגיוני, זה של באם על דייויס, כאשר מאצ' אפ כזה "משחרר" את מיאמי מהצורך לשמירה כפולה.
במקרה כזה נבחן הלכה למעשה את הנתונים האדירים עד כה של באם בהגנה על התקפת ISO (קולעים עליו עד כה בפלייאוף באחוזים של גבינה כחושה).
.
הגנת הזון של מיאמי. על פניו, זו הגנה שתפורה למידותיה של קבוצה שלא קולעת היטב מטווח ה-3. והליקרס, הם לא קולעים היטב מטווח השלוש.
רק מה?
זו הגנה בעייתית מאוד מול הרכב גבוה בו דייויס או לברון יקבלו את הכדור באותו מקום בו תייס קיבל את הכדור בניצחון של הסליטיקס משחק 5.
יש הבדל מסויים בין צייס ללברון/דייויס…
.
מהצד השני, הלייקרס מגנים על הצבע נהדר, אבל הם פגיעים למדי מטווח ה-3.
יצליח איגודאלה להוכיח שהוא עבד על כולם בעיניים (שוב), ושכושר הקליעה הירוד שלו במהלך העונה קשור אך ורק לתרדמת חורף, ושעכשיו זה זמנו של "פלייאוף איגי", והלייקרס בבעיה.
יצליחו החברה הצעירים של מיאמי לנצל את המבטים שבאטלר ודראגיץ' יסדרו להם, והלייקרס בבעיה.
.
השורה התחתונה?
באמת אין לי מושג איך יתפתח המשחק הלילה. כל מה שאני רוצה, זו סדרה של 7 משחקים.
א. בגלל שזה יאריך את העונה.
ב. יש לי בירה על הכף (מול אמן הקונספירציות שבעבר ענה לשם "דה שוט", והיום נזכה להתייחסות מאמן מפורסם זה רק אם –
נכנה אותו בשמו האמתי (דה קרס, כמובן),
או שניתפס לא מוכנים נועלים נעליים זרחניות.
.
תודה, חיים.
.
גיא – בתסריט הראשון שלך גם החטאת שלשה היא לא סוף העולם, כי למטה יחכו האוורד ודיוויס לריבאונד התקפה.
זה לדעתי (ריב' התקפה) יהיה אחד המפתחות הגדולים של הסידרה.
היכולת של הלייקרס להישאר "גדולים" לאורך זמן (וכך לאט לאט לכתוש את מיאמי ברב') זה בהחלט מפתח משמעותי לסדרה.
גיא, הגבוהים שבאם התמודד איתם בפלייאוף השנה הם תייס וטרנר. כדי לקבל פרספקטיבה אמיתית שים אותו מול אמביד או סאבוניס או דייוויס… נתוני ה ISO ייראו אחרת לגמרי
נתוני האייסו של באם הם ברובם תוצאה של חילופים – יאניס וטייטום בעיקר…
בעייתיים ככל שיהיו, נתונים ההגנה של באם על ה-ISO יוצאים מן הכלל גם עבור העונה הרגילה.
.
ועדיין,
.
נכון. קשה לשמור על דייויס באחד על אחד, מי שלא יהיה זה שזכה במשימה.
גיא יותר קל לשמור על נגרים מאדר על דיוויס, באם לא האט אותו לשנייה בעונה הרגילה וגם הערב דיוויס ינגב איתו את הפרקט, אני רק מדמיין הגנה אזורית שדיוויס באמצע
העלית פה כמה נקודות מעניינות.
מה שלי עלה מהתגובה הזאת הוא מפתח נוסף – האם הלייקרס מצליחים לגרום לקלעים הפחות טובים של ההיט לקחת שלשות או שההיט מצליחים לסדר לקלעים הטובים שלהם מצבים.
למה שדיוויס לא יחכה בחוץ, ויוציא את באם מהצבע? דיוויס קולע נהדר מחצי מרחק, וגם משלוש,אז באם לא יכול לחפף. ומי ישמור על הצבע של מיאמי? במיוחד בהורדה של לברון לפוסט.
כי בסדרות הקודמות הוא קיבל עליו גמדים לא אתלטיים וקצרים שגם היו צריכים לתת לו מטר בגלל שהוא היה גם זריז יותר מהם.
בסדרה הזו, היתרון היחיד שלו על באם הןא 1.5 סמ גובה
וואי וואי וואי איזה פריוויו יא חיים, אני נהינתי ממש!!
וותקשיבו בחיי, איזו התרגשות – לא חושבת שהתרגשתי כה מגמר מאז 2016!
.
הימור שלי – יהיה משחק 7 (כרגיל, הווישפול חונק אותי).
.
ניפגש פה ב04:00, אני עם מיאמי כרגיל (ממש מפתיע).
.
יאו אני מתרגשת…
תודה.
למען האמת, הפעם הגמר פחות מזיז לי אישית (אולי בגלל החגים שגורמים לזה שאני לא רואה חצי מהמשחקים), אבל אני בעד מיאמי.
תודה לחיים על פריוויו מעולה ועל התגובות המעניינות (קראתי בעיון כל אחת)
תודה חיים…בדיוק באתי לשאול האם היה תקדים לכך ששתי קבוצות לא עשו פליאוף שנה קודם הגמר.
תקדים נוסף.
לדעתי איגודלה עושה הערב היסטוריה לשחק 6 גמרים ברציפות ב 2 קבוצות שונות שלא באותו אזור מערב ומזרח .
האם מישהו מכיר שחקן שעשה 6 גמרים ברצף גם בקבוצת מערב וגם בקבוצת מזרח
זה מתקשר קצת לחידות שנתתי כאן.
לשאלתך – איגי הוא הראשון
באיזו שעה הWWA הלילה?
השאלה האמיתית – למי אכפת?
איזו שעה קשה זו 4. נשתדל לקום לפחות למשחק ראשון. יהיה כיף.
נעשו כאן הרבה השוואות בין דטרויט 2004 למיאמי הנוכחית, מבין מאיפה זה בא אבל תרשו לי להכניס השוואה נוספת לסן אנטוניו של 2014. אז הייתה להם השלישייה הקבועה של טימי, פארקר ומאנו + קוואי, קבוצה מאומנת שזכתה בגמר באותה שנה מול מיאמי הדורסנית בזכות תצוגת שלשות וכדורסל אסתטי וסופר יפה לעין. אותה סן אנטוניו דעכה לאיטה כשהכוכבים שלה הזדקנו ולאחר מכן עם העזיבה של קוואי, אבל הגרסה של שנת 2014 הייתה מהטובות והמאומנות ביותר שאני זוכר. מקווה שמיאמי תעשה משהו דומה
תודה חיים
הולך על מיאמי ב-6
אחלה פריוויו. נחזיק אצבעות לבאטלרים.
ללייקרס יש נסיון ועומק, אבל לנו יש את אלוהים
איך שהוא לכולם יש את אלוהים…
(אבל רק כשהם מנצחים)
פראייר מי שקם לראות את החרא הזה
חרם צרכנים על הליגה המכורה של סילבר.
בבועה הזאת עברו לחרבן מהמקפצה
בוזזזזזזז
אין ערך ספורטיבי אחרי הסדרה של דנבר
(השתן התחיל על ראשינו מול פורטלנד. זה היה היורה. אח"כ הגיעה סערת השלשול הגדולה ביחד עם קלקול הקיבה מול דנבר. הערב מתחיל המלקוש. הצופים מומלצים להגיע עם מטריות וטיטולי טיטניום בעלי ההגנה הכפולה – מסך אלקטרוני שמשחיר בשריקות בולשיט וקוצב לב מובנה עם שוקר חירום לאוהדי מיאמי שבטעות יסתכלו)
123 תגובות והמשחק עוד לא התחיל.. מה יהיה?
חרם?
מכיוון שכמעט כולם כאן כבר שמו את האליפות בכיס של הלייקרס, בואו נשאל משהו אחר, יש מצב כזה שה-FMVP הולך לדייויס ולא ללברון?
+ 11
כפי שכתבתי ב-2017 וגם השנה במהלך הסדרה מול דנבר – זאת השאלה האמיתית והיחידה שנותרה פתוחה.
אין שום סיכוי בעולם.
הליגה רוויית שחיתות ופוליטיקה יותר מדי.
כמו שהעובדה שסטף קרי חתום בארמור ולא בנייקי מהווה עבורו מכשול לא מעט פעמים
מישהו כאן האמין שמיאמי תפסיד לדאלאס?
אז למרות שאין הרבה סיכוי, אני מקווה מאוד שהלייקרס יפסידו את הסדרה.
בעקרון המאזן עומד לרעת לברון, המאזן שלו שלילי – 6 הפסדים בגמר 3 ניצחונות.
מקווה שהמאזן השלילי שלו יגדל ל 7 הפסדים.
סחטיין על הפריויו!
הכניסות לסל של דראגיץ והירו נגד בוסטון נתנו למיאמי את הכרטיס לגמר. נגד הלייקרס זה לא אפשרי, מרוב גגות שיבנו שם בהגנה של הלייקרס יהיה אפשרי לכסות חצי לוס אנגלס. מיאמי יצטרכו לרוץ ולקלוע משלוש כמו בעונה הרגילה. מבחינתי מיאמי צריכה לעשות מורי בול ולקוות שדאנקן רובינסון לא יכנס לבעיית עבירות, הבחור הזה מכונה ל קאץ אנד שוט וחייב להיות טוב. מיאמי ב 4.
תודה רבה חיים. התחזית שלי: באם יאמלל את דייויס. דייויס קצת רכיכה. לא אלפא דוג אמיתי. Soft baby, soft.
דוק ריברס או מייק דאנטוני
Shoot me now
my condolences
למרות שהסקרנות שלי לגבי מה דאנתוני יעשה עם סימונס ואמביד גבוהה מאוד
דאנטוני עדיף, לדעתי, מישהו צריך להתוות שיטה בהתקפה. ריברס לא יעשה את זה. אבל אם זה תלוי בך, את מי מהמאמנים הפנויים היית לוקח?
אף אחד
הייתי לוקח עוזר מאמן כשרוני עם רעב להצלחה , לא מאמן מבוגר ושבע שרק רוצה עוד ג'וב לפני הפנסיה
ויש הרבה עוזרי מאמנים שעונים להגדרה הזאת
הדיבור הוא שאם דאנטוני יגיע, הוא ירצה להביא את הארדן – טרייד שחייב להתחיל עם אמביד.
אני מניח שמסימונס הוא יעשה 4/5.
זה יכול להיות מטורף… מעניין אם ההנהלה בפילי תאפשר לו את זה… אבל איך סימונס האנטי צלף מסתדר עם הארדן הזקוק לצלפים?
שמעתי ששנה הבאה סימונס חוזר עם קליעה קטלנית מהשלוש
עובר לתפקיד מקדייס/אמארה, מה שהיה צפוי בכל מקרה כי נראה שהוא לא ממש מתקדם כרכז.
לדעתי העתיד שלו בליגה הוא כסוג של דריימונד גרין, בתקווה שמשודרג.
טוב, כנראה שזה דוק ריברס.
כמו שכתבתי – לדעתי הבחירה הנכונה.
עכשיו דאנטוני כנראה לאינדיאנה עם ג׳נטרי.
סימונס בתפקיד קובינגטון בלי ה3
הווארד פותח ליד דיוויס. צפוי ומהלך טוב של הלייקרס
מיאמי עם החמישייה שפתחה בכל הפלייאוף – גוראן, דאנקן, באטלר, קראודר, אדביו
לטס גוווווווווווווווווו
רגע הגמר זה לא מזרח או מערב אז אנחנו אמורים לבחון את הנעליים או התספורות או גם וגם או לא זה ולא זה?
מרגש לראות את מיאמי בגמר ה-NBA. בתקווה ישאר מרגש גם אחרי הג'אמפבול
אוי ואבוי. צריכים לסבול שוב פעם את ג'ף ואן-גנדי ומרק ג'קסון
אין לי בעיה איתם.
מכניסים הומור וקלילות בכבדות הכללית.
מיאמי מנצחים ב11
LETS GO HEAT🔥
רק מאיירס ליאונרד לא כורע בהמנון
אחיו וטרן מהצבא. אמר שהוא לא מרגיש בנוח לכרוע
איך אני אוהבת צ'לו ♥️
תמיד כיף לשמוע כלי נגינה.
אבל פשוט לא יאומן שאפילו כאן הנגן הכניס את האגו.
רבאק – מה הבעיה לנגן את ההמנון כהוויייתו בלי פוזה אישית??..
יאללה, כדורסל
מניח שפחות התחברת לגרסה של הנדריקס…
ווג' בצוות השידור של ABC
V á m o n o s
אני יודע שאנחנו בגמר ויש מתח, אבל לא הבנתי מה הכוונה האמיתית שלך, אתה מעוניין שיתחיל המשחק או אתה מתכוון יאללה בוא נלך כבר מפה, אין מה לראות?
Vamos, llego tarde (vayamos-literary) — Let's go. I'm running late
→Vámonos de aquí (vayámonos-literary) — Let's get out of here/let's leave
כל הזמן מדהים אותי מחדש שקבוצה שפופ הוא גארד פותח אצלה היא הפייבוריטית לזכיה בגמר ליגה.
מיאמי פתחה עם סוג של אזורית כשקראודר על דיוויס/הכי קרוב אליו. מדגם זעיר כמובן
קראודר קלע שלשה – זהו זה של מיאמי.
לברון בהגנה רעב
לברון נותן לג'ימי לזרוק. שייתן. 3-6 ואז 3-8
באטלר ודיוויס הגיעו אגרסיבים מאוד.
אדבאיו זריז מדי בשביל הווארד
יופי ג'ימבו
קרואודר עם נעליים שחורות. גם רובינסון
אם לברון קולע שלשות כאלה בסדרה אנחנו לא נגיע רחוק
סוף סוף לוחצים את לברון מהשנייה הראשונה.
מה הסיפור עם הצד האדום והצד הכחול?
הלוגו של האן.בי.איי אדום-כחול-לבן
מגרש ממש יפה, למרות שאני לא מבין למה צד אחד באדום (הצבע של מיאמי) והשני בכחול ולא סגול/צהוב סגול. נכון שאלה הצבעים של ה-NBA, אבל בכל זאת
מי אומר שלברון מגן טוב??
באם בפיינלס מוד
מיאמי מסתכלים להם בלבן של העיניים בינתיים.
זה ימשיך כל הסדרה.
גם אם יגמר 0-4, זה יהיה 0-4 קשה.
מיאמי משגעים את הלייקרס עם הגנה אישית לפליי אחד ופתאום אישית בפליי הבא…ווגל לא מבין מה קורה כאן…
אדאביו חוגג על הווארד שלא יודע איפה הוא נמצא
חשבתי שבאם טוב רק מול נמושות
לא מאמין שיש אנשים שהשוו אותו לקלינט קפלה
"אנשים".. בוא..
שמעון.
מיאמי משחקת על ג׳יימס. עשו עליו כבר 7 נקודות
החשש מהשופטים הוא חשש מתמיד..
פתיחה טובה, שיפוט מצוין! שימשך ככה.
ההגנה של מיאמי זה מלכת מחשבת.
האימון שם הוא פשוט ברמה אחרת משאר הליגה וזה לא קרוב בכלל – כולם שם יודעים בדיוק מה לעשות בכל רגע.
.
אני רק מקווה שלא מדובר באנומליה של דקות ראשונות..
מסכים. יש כמה וכמה סרטונים, בעיקר של BBALLBREAKDOWN, שמסבירים איך היא עבדה מול בוסטון בסדרה ומול הלייקרס במשחקי העונה הסדירה, מומלץ מאוד לראות
משחק מצוין עד עכשיו. פשוט מצוין.
מיאמי לא ממצמצים. גם לברון לא. ובינתיים השלשות של הלייקרס לא נכנסות.
העניין הזה של גולטנדינג התקפי קצת מעצבן.
בינתיים כיף.
ג'ימי + באם = הנאה מובטחת
לייקרס אמנם קלעו 10 נקודות עד כה, אבל עבדו קשה בשביל כל סל.
באטלר הרבה יותר אגרסיבי ממה שהוא היה בכל הסדרה נגד בוסטון
גמר.
ג'ימי הוא שחקן של רגעים גדולים, הוא פורח בהם.
.
מיאמי כרגע בנוק אאוט מהיר, בואו נראה מה ווגל ולברון מתכננים כתגובה.
הולי פאק 23-10
אני בפרטנר טיוי ורואה בדיליי, אתה נותן לי פה ספוילרים…
noted. אזהר בהמשך
באטלר אגרסיבי זה בול מה שמיאמי צריכים בסדרה
11 נקודות באשמתו של לברון שמציג הגנה של קט סל, טוב מסתבר שהלייקרס לא יכולה מול דה שוט
עשו לי 3:12 עד עכשיו 🙂
משחק 1 רבע 1
לייקרס 36
נאגטס 38
קראודר עם שתי שלשות זה דבר מעודד לקראת ההמשך. נקווה עבור מיאמי שימשיך לקלוע
וויי וויי לברון ישן
מגן רע, שישמו אותו על קראוס אם הוא לא רוצה להילחם ולנוח בהגנה, חצי מהנקודות עליו/ באשמתו תוקפים אותו בכל מהלך.
הכחול ואדום בצידי המגרש עושים לי קטטוניה בעיניים
מיאמי עם אש בעיניים, רק שימשיך ככה
מיאמי משחקת טוב מדי…
אם הווארד שומר ככה על אדביו לאורך הסדרה, וג'ימי אגרסיבי ותוקף את הסל, מיאמי גם יכולה לקחת את הסדרה
מיאמי יכולה לקחת את הסדרה נקודה.
לא מבינה את הזלזול הכללי בהם, מדובר בקבוצה מצויינת.
בינתיים אגב אדביו מצליח להשתחרר יחסית בקלות מהווארד. יכול להיות שהלייקרס יאלצו לעבור לסמול בול
איזו פתיחה אש למיאמי. בינתיים הם לא הפוסיז מהמערב.
לא צריכים להתרגש בנתיים אבל מיאמי ללא ספק הגיעו לגמר בתחושה של שווים לגמרי ללייקרס.
זה לבד מעודד אותי להמשך.
יופי של פתיחה. כיף.
6 או 8 הנקודות האחרונות הן הרבה על לברון
תמיד חשבתי שיש איזשהו דמיון בין קארים והענק מטווין פיקס
רועי, מי מסקר?
חיים
אני
מרגיש לי בזבוז לשחק עם איגודלה כשלברון על הספסל
איזה רונדו זה… מיאמי צריכים למשוך עד שהוא יורד לספסל 🙂
מי אמר שאיגודלה זקן???????
פויינט לברון נח, פתאום יש סימני חיים בהתקפה של ל.א, האיזורית של מיאמי גם עוזרת
ההגנה של הלייקרס הסתדרה בלי החור שעשה לברון, די מצחיק שהשדרנים לא מאוצרים מילה על זה אם זה היא הארדן גנדי היה אוכל אותו חי
נציגים של התאגיד, ״זה הדקות הקבועות שהוא נח בהם״, קראוס חזר לפגוע
אסור למיאמי להתרגש מהשלשות האלה של KCP, רק הם חייבים להתחיל לשים את הלייאפים הפנויים האלה
יש סיכוי שהלייקרס פיצחו את האזורית של מיאמי בשלשות מהפינה?
קראודר מאזן את כל ההחטאות מגמר המזרח. שחקן אדיר
קראודר קולע מבחוץ זה חתיכת נשק
שיפוט מצויין עד עתה
קראודר 3/3 מ-3 נעליים שחורות
1+
תורת הנעליים שלך השפיעה לגמרי על הדרך שבה אני רואה את המשחק
חחח… תחזיק חזק עכשיו חבריקו מגיע שיטפון 💪
חוקי.
שונאת את זה שזה חוקי.
מיאמי עושים הכל נכון בשני צדדי המגרש ורק 6
קדימה דיוויס לטחון
הירו ורובינסון קצת מתרגשים. לגיטימי, אבל ספו צריך לנער אותם ולהסביר להם שזה לא סוף העולם גם אם הם יחטיאו
רובינסון לא פוגע וזה בעיה
הירו ורובינסון מתקזזים בינתיים עם קראודר
מיאמי צריכה לעשות הכל כדי שקוזמה יזרוק 10 פעמים במשחק
רובינסון והירו עד עכשיו חלשים
זה בדיוק מה שקורה לשחקנים וקבוצות כאלה
יש את הוויב של רוקי הראשון. הלייקרס בתפקיד אפולו קריד
למי נרשמת עבירה כשהאוויר פוגע בלברון?
בחיים לא היה פאול – הדביקו לו את השנייה.
למוות המזדחל של הנ.ב.א.
השופטים התחילו להתבזות
וסולומון היל הגיע משום מקום לשמור על דיוויס
חמישית המוות של הלייקרס – עם לברון, דייויס ורונדו.
מיאמי התחילו להחמיץ.
מה קורה עם דראגיץ'?
שיתעורר
יש לו את זה
הלייקרס מכפכפים
מיאמי שיחקו כמו ברזיל 1982 בהתחלה ועכשיו שיוויון. הליי-אפים האלה שלא נכנסו יגמרו אותם, 3 נקודות ב-3 דקות זה רע
הנה השניה של אדביו
שתיהן לא היו
באסה לא רצף ההחטאות מהזריקות הטובות והפנויות לרוב של מיאמי. החזיר למשחק את הלברונס
כתבתי על זה כבר כמה פעמים והנה זה קןרה
2 עבירות לאדביו
כל הכבוד לשופטים
חבורת אפסים
הראשונה 100% השנייה אוויר לדעתי ידפקו לו עוד שריקה שנייה ברבע השני לשתק אותו , הריצה הייתה איתו על הפארקט אבל ללא ספק הוא חיוני להם, הלייקרס התחילו להגן.
.
הלייקרס צריכה למסור את הכדור לאיש הגדול הוא כבר יעשה נקודות, כזה מוכשר
צודק
השופטים שמו ערמות של כסף על הלייקרס
מקור בדוק של מומי(מעורב של מנחם לחמישי בבןקר)
ברוכים הבאים למערב מיאמי 🙂
הרבע הזה הוא אחד הדברים שהכי מדאיגים אותי אצל הלייקרס – בזמן שבוסטון ומילווקי לא ידעו לשמור על הפרשים או לחזור מפיגורים גדולים הלייקרס עושים את זה בקלות. מנטליות אדירה של קבוצה
רבע הזייה
דוייס נראה סוף סוף כמו ה-גבר גבר שהוא צריך להיות
גבר בכיין
הגנה אדירה של הלייקרס.
לא סובל את אנת'וני דיוויס.
בכיין
נראה לי שגם הוא מת עלייך במיוחד
הכל אישי מומי
נפילה אסורה של מיאמי
ברגע שמיאמי הפסיקה לזרוק מרחוק והתחילה להיכנס לצבע היתרון התחיל להצטמק. שיניעו את הכדור ויחפשו את הזריקה החופשית, זה עובד מעולה
החמישיה שסגרה את הרבע הראשון נוראית, פשוט נוראית.
אצל מיאמי כמובן
+1
או -1
לא משנה. מסכים.
וואו. איזה ניגוב בסוף הרבע..
מיאמי מאבדים כדורים על פארש.
שום מילה על ה2 המהירות לאדביו?
ענית לה הראשונה הייתה השנייה אוויר, השופטים יחסלו אותו הרב בעוד אווירת אוויר
מפתיע ? לא .
ובצד שני שום עבירה של הלייקרס, מעניין.
דיוויס לא נח בכלל הרבע.
הריצה של הלייקרס התחילה כשג'ימי ירד, זה שחקן ששרד שנים עם ת'יבודו ו-40+ דקות למשחק במשך עונות שלמות. שינוח אחרי הסדרה.
AD גבר גבר
גבר בכיין
KCP עם 10 נקודות ברבע הראשון
לא מתאים לספולסטרה לקבל ריצת 3-19
מסירה מדהימה של LBJ שם
מקווה שכל הזריקות שלא נכנסו להירו ורובינסון עד עכשיו יכנסו במחצית השנייה או במשחק 2
ללא שלשות מיאמי אבודה
גוראן כוכב עליון
סלומון היל לא התקלח מאז שנכנס לבועה
שכח את הספוג האהוב עליו בבית
אני לא מבין מה הבעיה לשמור על הזריקה של רונדו??
נמאס מהשופטים האלה
לברון עם פאול תוקף על היל מול השופט
נכון מאוד.
אבל אם הוא לא מאשפז אולי אין סיכוי לשריקה
הפריע למלכה באמצע ביצוע תפקידה
לברון קארוסו רונדו ומוריס על המגרש, גם אם אני מעלה חמישייה מhoops קולעים עליהם בהגנה
אי אפשר לפשל נגד הלייקרס האלה. עוקצים אותך על כל טעות
עבירה ראשונה ששרקו ללייקרס?
מרגיש שמיאמי מוכנה לחיות עם הנסיונות של רונדו מרחוק
30% שטיילר הירו זה המשיח
😂😂😂
29%
הירו ולוקה ביחד הם המשיחים רק צריך לאחד אותם
יש לי על זה בדיחה גסה (למה הוא לא המשיח) שלא עוברת את הפילטרים של הנשמות הרכות פה באתר. בהזדמנות.
היא תעבור
אנחנו מחכים
בוא נגיד שהמשיח כידוע רוכב על חמור לבן.
הירו גאנר
נייס קול גיל ברק רואים שהיה קלעי זיהה נגיעה של הכדור של הירו בלוח
היירו הזה זה תופעה שלא זכורה לי כמותה
דווין בוקר 2.0
הירו מדהים, משחרר זריקה כל כך מהר!
טיילר הירו!
לברון תתעורר ומהר
הירו זה בייבי גאוט
ראיתם איך לברון עבר את הירו ובזמן שהוא החל לחדור סלומון היל סתם לו את הדרל לסל, והוא ניכנס לצרה והחטיא?????ככה בדיוק אני טוען כאן כבר כמה שבועות שצריך לשמור על לברון. זאת היתה בדיוק הדוגמא למה שאני מתכוון
מנחם, שכחת כמובן את הבכי לשופטים על כלום ושום דבר
איך קולעים עם הקרש מהפינה?
מזכיר לכולם שלברון הבטיח למיאמי 8 אליפויות ועזב אחרי 2. עכשיו הוא יכול להביא את השלישית
nice
חחח.. טו-אוב.
עוד חזון למועד.
גדול
אל דאגה , אם מיאמי ייקחו, זה מה שיאמר
הגיבור תותח, למזלו אין מולו קהל לא מאמין שהוא היה תוקע את הזריקות האלה בגמר נורמלי, ההגנה של הלייקרס רעה היום בדקות עם לברון, העלה אותו עם קארוסו וקוזמה, אני קולע עליהם וזה כשאני מניח את המקל הליכה שלי.
אני לא רואה אותו בלחץ
רובינסון הןא זה שבינתיים סלחץ
אין לחץ בגלל שאין קהל, הוא משחק מול מסכים.
קארוסו דווקא מגן מצויין היום.
לברון בהחלט אוויר וקוזמה הוא קוזמה.
הלייקרס קולעים באחוז ממש גבוה מהשלוש
זריקות פנויוצ לגמרי
9 מ-15. לא מאמין שיתנו עוד 3.5 משחקים כאלה
אדביו +16
לברון – 11
כל עוד אדביו על המגרש, לא תהיה למיאמי נפילה כמו מקודם.
תלוי אל ורק בפרשים.
נקווה שלא יקבל את השלישית לפני המחצית.
אדבאיו היה כמעט בכל הריצה של הלייקרס
עם עבירה ואז עם 2
בוקר טוב שיקוצים הצטרפתי עכשיו אני רואה האיש שלי קראודר הגיע היום. גם פלייאוף.פופ הגיע 😂😂
דיוויס כבר ממטלט (הופך למטלית)את באם?
דיוויס עם 14 באם כמעט לא שמר עליו, ומנגב את מיאמי
אז מי בתפקיד המטלית?
כולם, קראודר באטלר, הוא כופה חילופים קולע שלושות, וכמו שטענו מקרצף את מיאמי
לייקרס בנתיים 8מ14 ל3 😶
פלייאוף פופ זה שחקן
אני רואה לברון בפלייאוף מוד עם 3 זריקות ב13 דקות. מזל שאיידי הופיע
למזלו יש לו את דיוויס, מחר בבוקר יהיה לך כתבה על איך שלברון סחב את דיוויס והקבוצה בעזרת האסיסטם
ברור הוא עושה את כולם לטובים יותר גם כשהוא יושב על הספסל
הלייקרס משחקים בדופק 56 כמו באימון
דיוויס בייבי פיינלס mvp מתקרב הדיקצה יכנס ללחץ?
אני אואה דאבל טים על לברון כבר 2 מהלכים מאז שהצטרפתי?
מאוד מקווה שהשלשות של לייקרס זו סטייה סטטיסטית
שני הלבנים הלאטחים של מיאמי לא שומרים
הגנות לא רעות, פשוט לא מחטיאים הערב.
אסור לעשות דאבל טים על לברון כשהוא על הפרימטר!!!!! אז הוא מוצא את האדם החופשי. האדם השני צריך רק להיכנס לקו הפריצה שלו לפניו. עכשיו היתה דוגמא איך ל-א לשמור עליו
הדאבל טים על החצי מרחק היה מושלם. קארוסו קלע לא נורא כמה זה כבר בסידרה?
אשתה לי כאן מיץ אננס קר כדי להירגע
דיוויס חזר ומיד נתנו גז
דיוויס זה ליגה משל עצמו
צריכים להפסיק עם הדאבל-טימז עכשיו ולהחזיר כשלברון מתחמם
לא מסכים. להמשיך עם זה נחיה עם חדירה פה ושם של קרוסו
מה מצב העבירות לשתי הקבוצות?
5-4
מיאמי הקבוצה שקולעת יותר טוב, והיום הלייקרס מפגיזים משלוש.
ברגע שזה לא יקרה (וזה לא יקרה לאורך סדרה), מיאמי על הזנב של הלייקרס, אפילו יותר מעכשיו
😂😂 זה סידרה של 4 5 משחקים דיוויס זה מפלץ. השאלה היחידה זה מי הfmvp
הזמן של דראגיץ'
פרט ללפני הקודמת של גרין, כל השלשות של הלייקרס פנויות ורובם מהפינה, עבודה גרןעה של הגנת הפמיאמי
קאפלה משופר מנגר אה 😂😂
מבין שפספסת את ה-5 דקות הראשונות של המשחק
אכן
פאקינג שיט הם קולעים כל זריקה
קליעות אימון
הזוי
זריקות חופשיות לגמרי
השלשות של הלייקרס לא יאומנות ממש
פלייאוף פופ זה מאני
קמתי ישר לבלואו אאוט חחח הצטרפתי ב43 41 להיט ועכשיו 54 43 ללייקרס 😂😂😂
מהרגע שדייויס חזר וזה שלברון התיישב רק עוזר
שמעון תצפה ברבע הראשון יהיה לך חומרים ״להגנה ״של לברון
הלייקרס בריצת 20-44, אם אפשר להגדיר את זה ריצה
דראגיץ' לא הגיע למחצית הזאת.
בלעדיו אין סיכוי להיט בסדרה
שולחים אותו ימינה והוא לא מסתדר עם זה בינתיים
המשחק מתקרב לקיצו
לייקרס 10 מ-16 מה-3!!!
כל מטאטא יורה כרגע
לברון מנצל את העובדה שהמחליפים פלוס דיוויס נותנים בראש למנוחה יעלה בחצי השני כדי לתת הצגה ויספר לנו שהוא סחב את הקבוצה.
עזוב צריך לא לתת לו לזרוק ואז הfmvp יכניס אותו ללחץ זה הסיכוי היחיד של ההיט מריבה סמויה על הfmvp
יפ.
4:0 או ג'נטלמני בהחלט אפשרי
דני גרין תפס את ה1 מ10 משחקים שלו 😂😂
במשחק השלישי הארור בין סן אנטוניו למיאמי ב-2013 (113-77 ספרס) הם קבעו שיא שלשות חדש אז לגמר, 16. הלייקרס עם 11 כרגע
ג'ימי לא ייתן ללייקרס לברוח, איזה אופי.
נתנו לגרין שריקת אוויר
תסלחו לי אבל אם ככה מיאמי שומרת על השלשות – לא מגיע לה להיות פה
הימור של ספולסטרה שבינתיים נכשל. אין סיבה לשחק עם אזורית כשאין עוד גבוה – שישחקו עם באם עליו ופשוט יחליפו כל פעם שלברון חודר פנימה
אחי דני כרין לא רולע ככה כל יום 😂😂
חחחחחחחחחחחח איזה נוכלות הייתה פה עכשיו אני מת
אוויר
בושה וחרפה. למה השופטים לא נתנו לבאטלר לזרוק והישהו את זה כדי לתת זמן ללייקרס to challenge?
אלו ההחלטות שלא נרשמות בסטטיסטיקה ומשנות מומנטום. אפסים
איזה מהלך מסריח. הלייקרס מרחו אץ הזריקת עונשין של באטלר כדי שווגל יוכל לראות את הריפליי ושיחליט אם הוא רוצה לערער עך השריקה
ג'ימי התחיל מצויין כל כך ואז נעלם. ב-8 הדקות הראשונות הוא התקיף את הסל בשצף קצף ופתאום – כלום
קרה גם בכמה משחקים בגמר האזורי. הנטייה הזאת להעלם לא יכולה לחזור על עצמה
אני מרחם על סטיב ג'אווי. צריך לשבת כל היום בחליפה בשביל 3 דקות של זמן אוויר
הוא מתגמל בצורה נדיבה על זה:)
לא להספיד את מיאמי כל כך מהר
יפה מאוד ווגל, שווה צלנג
(לא היה כלום, בטח לא שריקה לעבירה לחובת גרין)
צ'לנג' לפני הרבע הרביעי זה בזבוז לדעתי, למרות שכאן זה יכל לשנות מומנטום
טנש: באטלר קיבל באמפ מגרין בתחילת המהלך ואז היה המשכיות אסור מגע
השופטים עשו פה יופי של טריק עם הצ'לג' הזה
נראה את הזברות
אופנסיב ברור של באטלר
ממש לא אופנסיב
שבר לו תפנים באטלר אם השופטים לא הופכים הם אהבלים גמורים
לא שבר כלום זה קורה בחדירה שום תוקף סל וכלום כמו שהחליטו
ריחמו על ג׳ימבו
בחיים לא היה תוקף של גימי
רק 12 ורק רבע שני אבל הרגשה שהמשחק גמור. הלייקרס זה לא בוסטון או מילווקי שירדמו על 12 הפרש
דווקא כן אבל זו לא הבעיה של ההיט כרגע
מצויין שהביאו את הדיליי אוף גיים בנוסף ללייקרס, כי באמת לא הייתה עבירה אבל גם באמת היה דיליי אוף גיים.
ולא.
זה לא היה תוקף.
נכון סל רגיל
על מה עבירה של השיקצה? גיא אני מחכה להסבר בחוקים
שום אופנסיב וגם לא היה צריך להיות צ'אלנג' היה צריך להיות דיליי אוף גיים לחובת הלייקרס
הבכיינות של לברון לא יודעת שובע
קשה מאוד לראות את התגובות של ג'יימס על כל שריקה – אתה אחד השחקנים הכי טובים בהיסטוריה, תתרכז בכדורסל ולא במשרוקית…
אחד הפוסיס הגדולים בהיסטוריה ופלופר מהיכל התהילה
אני לא מבין למה לברון מתלונן. אם הוא היה בצד השני זה היה פלייגרנט
תנו כבר טכנית לג'יימס על התיאטרליות המגוחכת הזאת שמכינה את הקרקע לשריקה הבאה לטובתו
זה פשוט מביך ברמות
היה אוויר תכלס חח מתי יבטלו שריקות כאלו לכל צד
כל עבירה של הלייקרס זה מסכת בכי שלימה לשופטים.
ממש ככה
שריקת אוויר נגד שיקצה 😂😂 לא נגע בבאם בכלל. משחקים הבאים יש פרשים חברה
מיאמי צריכה את הירו ודנקן ולקוות שהשלשות תתחלנה להיכנס.
גם לא עבירה. פשוט לא צריך לשרוק.
לברון צודק.
הבעיה שתמיד שורקים ולא מבין למה זה יותר גרוע מקפיצות על המגנינים פשוט לא לשרוק כלום וההצגות יפסקו
מיאמי התחילה להגן
לברון נכנס ללחץ fmvp😂😂
לברון לא מצליח להגיע לליי אפים שלו
איגי מתסכל את לברון בהגנה כבר חצי עשור
ג׳יימס החליף נעליים 🙂 התחיל עם שני צבעים שונים
אדאביו הראה לנו את טכניקת יידוי כדור ברזל של
סיקוונס מאוד מבולבל
ראיתם איך לברון ניכנס ואיגודלה חיכה לו כבר בקו הכניסה??? בדיוק כך לשמור עליו
באטלר ♥️♥️♥️
היו פה יותר שחורים על הרצפה מסצינה בסרט פורנו
#לאקטעשלגזענות
אדביו הזה נגר חח
איזה מלחמה
פלייאוף פופ אדיר
יכול להגמר גם ב-20-25 הפרש
איבודי כדור אסורים של מיאמי
זה פלייאוף פופ מהלכים אש שהפלייאוף מגיע הוא באנקר מעלה את הרמה
מיאמי לא מבינים מה הם עושים פה
חחח לגמרי
ל״א קראקינג סקאלס
מי נותן ללברון ככה לחדור על הירו טמבלים תביאו דאבל בכניסה
רועדות למיאמי הידיים, איזה חבןרת כוסיות
מיאמי עם מלא איבודים unforced
לברון דורס והמשרוקיןת נודמות
מיאמי למדו איך לנסות לעצור את לברון. כמו עכשיו
לברון עצבני בגלל ש AD ו KCP מקדימים אותו בתחרות על הפיינל MVP
פשוט לא סובל את דיוויס
מקווה שמישהו ייתן לו כאפה
עד כה לייקרס מובילים חרף לברון
דראגיץ' נוכח נפקד
לא מתאים לו
לדרוס לדרוס לדרוס
טיים אאוט כשנשארו 12 שניות למחצית זה איבוד שליטה
חושב שיותר קשור לפציעה של ג'ימי
התספורת של הגבה כמו רשת דגים שפעם היתה לי
ג'ימי צולע… פאק
באטלר נקע את הקרסול
נגמרה הסדרה
על איזה סדרה אתה מדבר?
רועי, זה מה שהבאתם?
אלופת המזרח 😂😂😂
יש ליגה בכירה שנקראית מערב
אוי ואבוי
מנחם מבין את ההבדלים בין מערב למזרח או שעוד לא נפל האסימון?
ניסיתי להסביר את ההבדל בין איכות לתחרותיות , המון זמן לא הקשיבו לי
יפ וזה עוד שאין פרשים והביאו את השופטים הסבירים היחידים יחד.
1+
המזרח השנה חזק! 😅😅😅😅
מיאמי באמת חזקים, זה שהלייקרס קולעים כל דבר היום זה לא אשמתם…
מראש ידענו שילך ללייקרס, אבל זה לא יקרה בלי פייט
זריקות אימון פנויות לגמרי , זה לא הנגרים של בוסטון שתיתן להם חופש
לא אמרת שההיט יקחו?
תם הטקס
יאללה תם הטקס. זה היה מהר..
לא סובל את הלייקרס האלה, לא סובל את מה שהם מייצגים, לא סובל את הכדורסל שלהם.
אוהב את מיאמי, את הקבוצתיות, את הנחישות, את הכבוד למשחק.
היום זה הפוך גוטה. הלייקרס עם הגנה והאסל מהסרטים
שאמס צייץ שהוא ממשיך לשחק
מי מדליף לו את זה ?
חחח הוא חבר תאגיד חתום אצלו כמו הביוגרף האישי
הלייקרס האלה מדהימים. מיאמי יכולה לשנות הרבה, אבל כנראה לא במשחק הזה. הגנה חובבנית כמעט של מיאמי על כל זריקות מחוץ לצבע, אבל הם ממש טובים. להוריד את הכובע
זה שכר לימוד, לברון הגיע סופר מפוקס ואגרסיבי וכל הלייקרס באותו mode.
תפנית של 30 נקודות בזריקות פנויות לגמרי של הלייקרס.
זאת לא ריהמה של גמר נבא
דיוויס זה רוצח שכיר, מנגב את האשפה המזרחית
ג׳יימס ראה את ה-FMVP בורח ורץ להחליף נעליים. מאז העלה הילוך 😀 הבטחתי 15+ ללייקרס במחצית. מיאמי – כדברי האיש והטולילה – לא בדיוק מבינים מה הם עושים פה 🤷♂️ קאפלה התחיל עם 3 סלים ונעלם
נו קאפלה קלאסי
העניין היחיד זה מי יהיה fmvp התחרות הסמויה האם השיקצה יעמוד בזה
סיפור המחצית – הלייקרס עם 11/17 לשלוש.
מכיוון שזה לא ימשיך – יש להיט סיכוי לא רע בכלל לחזור למשחק הזה ולהפוך אותו לצמוד, וסיכוי משמעותי יותר להיות עדיפים בהמשך הסדרה.
😂😂😂😂
חיים זה זריקות אימון חופשיות לגמרי
למה שזה לא ימשיך? הזריקות פנויות כמו באימון
מנחם, בוא תספר לנו עוד על הגנות מזרחיות, קשיחות וכו
מנחם מבין בכדורסל כמו שהוא מבין בפולטיקה
שימו לב מי לא שיחקו במחצית הזאת – ג'בל מגי ודוויט הווארד (חוץ מה-23-10 בהתחלה של מיאמי). כמו שזה נראה כרגע לא צריכים לשחק בכלל בסדרה
לגמרי. הווארד יחזור לנפטלין ו-ווגל יעלה עם רונדו או קוזמה.
דוויט היה נוראי לא מצא את עצמו הדביל בהגנה אדאביו חגג ברבע הראשון איתו ועם השיקצה
לייקרס עם מחצית מדהימה,הגנה פשוט מטורפת
מיאמי זה קבוצה של נגרים זה לא המזרח פה שעם קשיחות לוקחים סדרות. צריך כשרון
באמת שסחתיין על כל מי שמסביב ללברון ודיוויס-
גם בסדרות הקודמות (ובעיקר מול הנאגטס) הם נותנים עבודה, שומרים ובעיקר לא מחטיאים.
11 שלשות במחצית, יפה מאוד.
פלייאוף פופ זה האיש הפלייאוף מגיע הרמה עולה
אתם מודעים לעובדה שהלייקרס עם 11מ17 ל3, נכון?
קשה לי להאמין שהסטט הזה ימשיך, לא משחק שלם ובוודאי לא סדרה שלימה.
Just saying
מה זה מדנה?
17 הפרש זה מספיק מול הלאטחים הלבנים של המזרח
זה משנה כי סידרה היא 7 משחקים לא אחד.
וגם האחד הזה רק הגיעה לחצי שלו.
לייקרס קולעים מבחוץ גם בגלל שהזריקות סופר פנויות,מיאמי שומרים על דני גרין כמו על לברון בפינלאס 13
בחצי השני דיויס ינוח ויתן ללברון לשפר את השורה הסטטיסטית בדרך לכתיבת הנרטיב
בדקות של הירו מיאמי במינוס 30 ובדקות של איגודלה במינוס 27. באם בפלוס 3 ודראגיץ' בפלוס 1, אז אולי כדאי לתת להם יותר דקות
מה שרלוונטי אלה הדקות של דיוויס. זה לא ממש משנה מי משחק במיאמי
היה צפוי שהוא הולך לנגב ואין למיאמי מישהו להתמודד איתו
2016 גולדן סטייט מנצחת ב-33 הפרש את המשחק השני ומפסידה בסדרה.
2013 סן אנטוניו מנצחת ב-36 הפרש את המשחק השלישי ומפסידה בסדרה.
מחצית נוראית של מיאמי והיא עדיין אנדרדוג בסדרה, אבל אנחנו במחצית הראשונה של המשחק הראשון. הניסיון לבסס מסקנות על ליגה שלמה יומרניים, בלשון המעטה
הרבע הזה רק מחזק את הטענה , המסקנות בוססו הרבה לפני, מיאמי לא פגשה יריבה שמתקרבת לרמת כישרון או הגיוןן שיש בלייקרס, במזפח אין את זה.
מסכים אתכם כאן – מיאמי קבוצה פחות מוכשרת מכל היריבות שהיא פגשה עד עכשיו בפלייאוף (חוץ מאינדיאנה שסבלה מהפציעות של סאבוניס ואולדיפו). היה ברור שזה יעצר אבל עדיין יכול להיות 1:1 בסיום שני משחקים. אני נשאר עם התחזית של ה-4:1 לייקרס
במזפח אין פשוט את רמת הכישרון שיש במערב לא בעומק במיוחד לא בגיוון ובאיכות הכוכבים, זה תחרות שונה לגמרי, שני ליגות שונות. בוסטון ומילווקי זה קבוצות חסרי גיוון וחסרות כישרון
אולי הדוגמה הכי טובה היא משחק 1 בסדרה ב-16' בין הספרס הפייבוריטיים לבין הת'אנדר.
גיא איזה פייבוריטים הספרס היו לפני הסדרה? לא ניבאתי 4-2 ללא דר והחלטתי להתערב עם כל אחד באתר על הסדרה על כל דבר?
תבדוק מה היו התחזיות הכוללות בתקשורת (וכאן באתר) לפני אותה סדרה.
כן, אני זוכר את ההימור שלך. להזכירך, גם אני כתבתי לפני אותה סדרה שהת'אנדר מנצחים.
נו יש הרבה רפי הבנה זה אומר משהו? התלהבו לי מעונה סדירה היה צפוי
אחת סדרות הפלייאוף הטובות ביותר של השנים האחרונות. אבל אם הבלאגן בסוף משחק 2 עם השיפוט היה הולך בכיוון אחר יכול להיות שהספרס היו בגמר האזורי.
.
גם בשנה שעברה מילווקי הפסידה את משחק 1 נגד בוסטון ב-30 וניצחה את ה-4 אחריו
איזה בלאגן בשיפוט היה? באותה סדרה
11 שלשות ב 64 אחוז ללייקרס
יתרון בריבאונד
יצאו ממינוס 13 לפלוס 17
בלוג החי- הכל בזכות השופטים
זאת נקודה נורא מעניינת, כל פעם שלברון מנצח אומרים שזה בזכות השופטים או ריי אלן וכל פעם שהוא מפסיד אומרים שהוא רק מחפש תירוצים
לא חוכמה שהם ביתרון ריבאונד (מיאמי עם 13 הגנה ו3 בהתקפה, הלייקרס 21 הגנה 2 התקפה).
מיאמי פשוט החטיאו הרבה הרבה יותר.
לא נראה לי שאף אחד טען היום שזה בגלל השופטים למרות שהשביתו את באם מוקדם.
הלייקרס לא נתנו להם צ'אנס
השופטים בסך הכל בסדר היום. כן הדביקו לבאם אחת קריטית שנתנה ללייקרס מומנטום, אבל הדביקו אחת גם ללברון
שמעת פה מישהו מדבר על זה?
אגב, לאן הגיעו הלייקרס ולברון בשנה שעברה?
באטלר לא צריך לחזור היום. המשחק הזה גם ככה גמור, עדיף לשמור אותו ולקוות שיעלה למשחק השני או השלישי בריא. לא חוזרים מ-17 הפרש נגד AD בגמר
ואתה אומר את זה על סמך הגמרים הקודמים של AD?
+1.
AD שחקן מצוין, אבל לא יותר טוב מקוואי, ונגדו עשו את זה 4 פעמים בפלייאוף הזה.
בעיקר על סמך לברון, אבל הוא פחות טוב היום מדיוויס. עדיין יש שם איזשהו סוויץ'
זה כבר טיעון סביר יותר, אבל גם אותו אני לא מקבל. קאמבק תמיד אפשרי ותמיד צריך לשאוף אליו
נכון. באמת מעולם לא קרה
+ 1
מסכים.
AD בטירוף, ועכשיו עוד לברון יבוא אגרסיבי בשביל ה-FMVP
ברור שקאמבק במשחק הזה הוא לא הכי סביר, אבל בהחלט אפשרי – מספיק 2 שלשות בתחילת המחצית כדי לחזור לעניינים ולהמשיך בצמצום איטי.
המשחק היום על קולדוול פופ. נתן 8 נקודות קשות בזמנים הקשים והאסל מטורף, בשקט בשקט,
ורונדו שהוא האיקס פקטור שלהם מאז שהוא חזר.
יביא להם את האליפות יחד עם איידי
רונדו באמת לא מוסבר, משחק כל הפלייאוף הזה כאילו האליפות הזאת רשומה על השם שלו
אם אני ספולס אני מוותר על המשחק ולא מחזיר את באטלר, אין למה.
ביום שלשות כזה חבל על הבריאות שלו שינוח
אם באטלר ירגיש הוא יכול אין שום כוח בעולם שימנע ממנו לחזור לשחק.
רק אומרת.
נכון אבל זו תהיה טיפשות. סתם יסכן את עצמו על כלום
מסכימה אבל אלא הדברים שהופכים אותו למישהו.
למי שהוא**
אם באטלר כשיר – שיעלה. לוותר עליו בגלל פיגור 17 זאת תבוסתנות, אם ככה עדיף ללכת הביתה מעכשיו
יום של 64.7% מהשלוש של הלייקרס? אין מה לעשות נגד זה.
יש, לשמור. מה שהם לא עשו עד עכשיו
לא מבין את ספולסטרה, הקבוצה שיחקה מעולה, למה לעשות את כל החילופים והניסויים ברבע הראשון ?
גם ברבע השני חמישייה לא מתפקדת בכלל ונשאר איתה לסיים מחצית עם הפער הכי גדול שיש במקום לסגור על משהו סביר של 11-13. והטיימאוט בסיום הכי מטופש שיש, תעביר 12 שניות וזהו. הטיימאאוט היה צריך להלקח הרבה קודם בריצות. הגנה לא טובה , שלשות קלות מאוד ובכלל אין מספיק אינטנסיביות, .
ואף מילה על ההכנה והניהול של ספוסלטרה יקיר האתר? רמז – עבר לאיזורית ופתח את הסכר
המבחן שלו הוא עכשיו – נראה את ההתאמות של המחצית השנייה שעד עכשיו היו כרטיס הביקור שלו.
ווגל עושה לו נוקאאוט
זה סטיבנס אשם שלא ניצח אותו
טעה ביג טיים ולא הגיב בזמן. אין סיבה לאזורית כשהיריבה קולעת שלשות באחוז כזה וכשאין לה יתרון גובה עצום
חבל להמשיך לדבא על השלשות של הלייקרס.
השלשות היו פנויות לגמרי, גם דווייט קולע אותן.
האשמה כולה על מיאמי ואם הסטטיסטיקה איכשהו תתישר אז זה יהיה 50 אחוז במקרה הגרוע, לא מחטיאים כאלה זריקות ב2020, אנחנו לא בשנות ה90
בול
ענק הכפיות חילופים של הלייקרס, לברון מול דאנקן רובינסון זה שני נקודות בטוחות
אהלן! עידו, פעם ראשונה משתתף בדיון (גילוי נאות: אוהד לייקרס מאז שהתחלתי לעקוב אחרי כדורסל, פעם ראשונה ראיתי אותם משחקים מול מינסוטה בארה"ב באפריל 2001, גיל 4)
בדיוק מה שחשבתי שיהיה בעייתי עם מיאמי עד כה מתממש – האזורית שחושפת את הלייקרס לזריקות מבחוץ ושחקני המשנה שעוזרים לפנות את דייויס לנקודות, וזה בלי שכתבתי מספיק על האיבודים הנוראיים של ההיט, ועם הסכנה שהייתה לבעיית עבירות של אדביו..
הלייקרס כבר עם 12 שלשות! ישברו את השיא של הספרס? מאוד מעניין יהיה במחצית השניה
ורק שתדעו- מהצד אתם ממש מעניינים וכיף לקרוא דעות של מנוסים ממני
כבר 13 שלשות ללייקרס!
ברוכים הבאים! נקודות נכונות שמסכמות די טוב את המשחק עד עכשיו. תשאר איתנו 🙂
.
לא מאמין שהלייקרס ישברו את השיא של הספרס, אבל הם יתנו הרבה מנוחה לשחקנים שלהם. אין סיבה שלברון ישחק מעל 35 דקות היום למשל.
אם גם דראגיץ' וגם באטלר פצועים אין למיאמי בכלל מה למכור פה. הירו יזרוק 40 פעם במשחק
מחצית חדשה
אותם שלשות
רובינסון הוא מסוג השחקנים שמפסידים לך סדרות
כמו שאמט
כמו קורבר
אין הגנה.
וכשאין שלשות זה בור בלי תחתית
לנגב לנגב לנגב , לרמוס את האדפה המזרחית
איפה באם?
לא זורק, לא קולע ולא שומר את דייויס
אולסטאר במזרח
גוראן בספק להמשך המשחק
לא מבין מה ג'ימי עושה על המגרש ב20 הפרש וכשאין להם גם את דראג'יץ'
דיוויס לקח בסיקוונס אחד יותר ריבאונדים ממה שלקח בכמה משחקים נגד דנבר
אין לי מושג למה ספואלסטרה הדביל לא מכניס את אוליניק, ואפילו את מארייס ליאונרד
אתם רואים מה דיוויס עושה למיאמי, איפה הנגר באם?שכמה גפי הבנה כתבו שיעצור אותו חחחח
😂😂😂😂😂😂😂😂 באם המטלית
הירו מחרבן ממראה השיקצה 😂😂
אין תשובה לדיוויס אני מת לשמוע את לברון מספר על עצמו בסוף המשחק שהוא תמיד היה ווינר😂😂😂
מה עם שאק אדבאיו? או אולי זה בכלל קאפלה?
דיוויס ניגב את מיאמי והאם כל השנה, מצחיק אותי שחשבו שמשהו אחר יקרה בפליאוף זה לא תייס, ולידו משחקים שחקנים טיפה יותר טוב מבלדסו
😂😂😂 על יאניס יכלו לשים 3 שומרים בקו חדירה 😂😂 התלהבו שהוא חגג על תייס 😂😂
מיאמי יותר מדי נמוכה. יש לה את אוליניק וליאונרד. שני גבוהים, שני לבנים שנותנים את הנשמה. לך תדע – אולי אריק הפיליפיני הוא קצת גזען? יש לו 3 לבנים על המגרש והוא לא מסכים ל-4 או 5.
3 לבנים וגזען? עם 5 לבנים זה יהיה השפלה של 40
לחחחחחחחחחחחחח אני בטוח שזה בגלל שהוא פילפני גזען
זאת לא נפילה. זאת קריסה
די ממחם מו, רןבינסון עם 0 נק ו0 אסיסטים החלש הזה
כמרחק מזרח ממערב…
אם ההיט רוצים שיהיה להם סיכוי היום – לדעתי חייבים להחזיר את ביו, כי דייויס חוגג עליהם.
לפני המשחק ידעתי שהאזורית של מיאמי עלולה להיות בעייתית, אבל לא חשבתי שהלייקרס יצלפו שלשות ככה
אוליניק צריך לקבל עליו יותר דקות
מעניין עד מתי ימשיכו הליקוקים לספולסטרה.
הלייקרס מנגבים את מיאמי לא רק בשלשות אלא גם בריבאונדב
אבל בסדר, תשים שחקן 2.00 על דייויס כשיש לך את באם.
אפשר לחשוב שבאם איזה פליימייקר שצריך לנוח בהגנה.
זאת הבעיה של מאמני נבא בניגוד לאירופאים. הם תמיד בטוחים שהם יודעים יותר טוב מאחרים והם לא יזוזו מהעמדה שלהם
סוף סוף כייף לראות את דוייס
הגיע ללעוס היום
מומי מי יהיה fmvp? דיוויס צריך.פער מהותי בסטט כדי שיתנו לו אחרת כולם יודעים מי יקבל
הם חייבים את אוליניק, זה כנראה לא יצליח, אבל זה הקלף היחיד שהם עוד יכולים לשחק עליו. בעצם, גם לאונרד עושה את אותו דבר (אבל קצת פחות טוב).
מבאס לקום ב-4 (או כמה שעות לפני, במקרה הספציפי שלי) ולראות את הקבוצה שלך חוטפת 20 הפרש
ברוך חי נפשי שאתה עם המקל שומר על ג׳יימס יותר טוב מרובינסון (בלי להעליב 😀)
סליחה הירו
המשחק הופך בהדרגה לשומר מסך
וזה הקשר היחיד של מיאמי לפועל "שומר"
חחח לגמרי
שמע הלייקרס גדולים בכמה מידות – תצטרכו לעשות התאמות – אבל מה בדיוק? 🤷♂️
כרחוק מזרח מערב, מההבדלים בין איכות לתחרותיות
יפ בהופס מתקשים להבחין בין הרמות. לפי טנש אין בכלל הבדלים 😂
Fmvp בורח. אולי זה חלק מהחתימה על החוזה החדש המיוחל שהוא לא יברח. צריך להיות שמח?
אל תדאג שימון, תכף יוציאו את דייויס ולברון יקבל קליר פאת לשפר את השורה הסטטיסטית
אתה יודע חשבתי שה-MVP גמר לא נקבע לפי מי השחקן הכי טוב רק במשחק הראשון של הסדרה
טוב, אופטימיות: האסלם הולך לקבל דקות
חחחחחחחחחחחחח איזה עולב.
מאז המטס ב2001 לא היתה בגמר קבוצה כזאת חלשה.
איזה מזפח. פועל ג'לגו'וליה
שמע בכניסה לג׳לג׳וליה יש אחלה באקלאווה, ליג המוסכים, זה יותר ממה שיש למיאמי להציע
וואלה איך עשית חשק לבקלוואה😋
מאיפה אני מביא בקלוואה עכשיו
כבר רבתי על הזקנה. היא לא מפסיקה להעליב אותי. זרקתי עליה את המילון אנגלית – עברית. היא עזבה בכעס לחדר השינה ואמרה שמחר אשמע מעורך הדין שלה. (היא לא יודעת שמכרתי את כל המניות ושמתי ב-MONEY MARKET על שמי)
אני לא חושב שהלייקרס שווים את זה
היא יכולה לקחת את הרהיטים ואת הלאפ-טופים
איפה השרת ״האולסטאר״ שלו עם 7 נקודות 2 מ6 מהשדה 4 ריבאונדים והקבוצה במינוס 26, על יאניס היו 3 בהגנה ועל תיס חצי ליגה חוגגת
אריק ספולסטרה ויתר על המשחק הזה באמצע הרבע השני. כתוצאה מכך, הוא המשיך לאפשר שלשות למרות שזה מה שנתן ללייקרס את היתרון, ולא מנסה שום דבר בהתקפה.
אין ספק שניהול המשחק שלו הפעם היה פחות טוב, אבל יש לו מה ללמוד מהמשחק הזה, ואני מאמין שהוא יגיע למסקנות
לברון ינוח או שהוא חייב להתאמץ בשביל הסטטיסטיקה? אולי יתנו לדיוויס לנוח כדי לצמצם את הפער.
השני
(היא אוהדת הלייקרס מהימים של גייל גודריץ'. נהיה לה CRASH עליו ב-1960)
26 הפרש! כמובן יש עוד זמן אבל מדהים כבר עכשיו. אסור ללייקרס להיות שאננים כי ההיט יודעים להיות קלאץ' בצורה יעילה ביותר. אם הם לא ירסנו את החגיגה של דייויס ושל לברון בצבע אין סיכוי, כי גם ככה הלייקרס ביום מטורף מהשלוש
אם האידיוט הזה ספואלסטרה לא מכניס את שני הסנטרים הלבנים הוא יורד אצלי למקום 9 בין המאמנים
קנדריק נאן נכנס – אולי ירוויחו אותו להמשך
ף NUN סוף סוך משחק. הוא לא הבריא לחלוטין מהקורונה
ולחשוב שמתישהו היה 23-10 למיאמי..
נוסטלגיה
יש הרגשה קלה שזה גמור
ראיתם מה גרין, הבנזונה המכוער, עשה לבאם? דני גרין עבר את לברון כ"השחקן שאני הכי שונא בלייקרס"
לא שמתי לב, מה היה?
אדביו פצוע, דראגיץ' פצוע, באטלר גורר רגל. אין סיבה שהם יקבלו דקה היום ואני מקווה מאוד שיהיו בריאים במשחק השני
איזה הגנות יש במזפח אה?
כנראה כשכולם נגרים שלא קולעים אז ההגנות נראות כמו קו ביצורים.
טוב משחק כזה להיט. מחרבנים את כל החרא במשחק האבוד הזה
מיאמי נפצעים – מישהו אמר פסיכוסומאטי? הבעייה שאם הם יוותרו עכשיו זה ייגמר 50 הפרש. יש עוד המון זמן. לטוב ולרע
דיוויס רוצה ששימו את הטיפש באם עליו בכל הזדמנות שני נקודות קלות בכל פעם.
.
שמתם לב שכל השחקנים בNBA כשמפסידים ובמשחקים רעים נפצעים?
😂😂😂
כמו ה״שברים בגב״ של מקולקם. כולם ״פצועים״
יפ
למה ספולסטרה בכלל לוקח פסקי זמן?
משחק הבא השיקצה יבוא לשחק על הfmvp צריך להלחיץ אותו בדאבל טים ולתת לדיויס לחגוג הוא עלול להתרסק. אולי זה יצליח זה הסיכוי היחיד של ההיט.
דיוויס בתפקיד קארים. נשאר למעלה ותופר סלים
יש למיאמי יותר כישרון בחדר הטיפולים מאשר על המגרש. חזרנו ל-2008
אם ספולס אני מעלה את נערים ב'
וואו נאן ממש נראה חולה קורונה. לא התאושש
הזקנה באה אלי מחדר השינה לנחם אותי ואמרה לי שהיא אוהבת אותי, ושזה סתם משחק 'פוקס' של מיאמי.
או…אליניק ניכנס
תחזית להמשך:
במשחק השני מיאמי יתנו יותר פייט ויפסידו רק ב16
במשחק השלישי, אחרי ירידת מתח, הלייקרס תתן להם 22 הפרש
ברביעי לברון ינסה לסגור אל הסטטיסטיקה וזה יגמר ב28
גם דריק ג'ונס צריך לקבל דקות. בעיקר לראות איך הוא בהגנה.
אין סיבה שבאטלר ואיגי יהיו על המגרש
לא היתה בהסטוריה קבוצה מכוערת כמו הלייקרס
המשחק גמור – אי אפשר לנצח את הלייקרס כשהווארד קולע 2/2 מהעונשין.
מתי אתה יודע שהמצב קזה שרונדו עושה עליך דריבל וסטפבק מה3 וחושב שיקלע את זה
לחחחחחחחחחחחחח בדיוק מה שחשבתי
מיאמי הקבוצה הכי חלשה שהיתה בגמר מאז הנוס ב2001.
וספולסטרה? כשאתה בטוח שאתה טוב אתה מרשה לעצמך להיות סלופי ולעשות שטויות ובעיקר מקבל החלטות סרועות בלי ביקורת עצמית.
מרגיש כמו סיבוב ראשון של מדורגת ראשונה נגד 8, והלייקרס ראשונה
דיוויס ביכולת הרבה יותר מדאנקן לצערו היה כל השנים אצל גנטרי .
ברוך, התחלת לקחת מה שמנחם לוקח?
ברור יותר מטימי גארנט בארקלי וכולם אמרתי את זה כבר לפני כמעט 3 שנים זו הייתה הכתבה הראשונה שלי בהופס. פשוט אין לו עדיין טבעות לגבות את זה. בזבז שנים אצל גנטרי סתם כמו גארנט במיני. כמו יאניס בבאקס.
אחכ עלה על העגלה עידן
אתה באמת כתבת את זה?
ברור דאנקן לא היה טוב כמו דיוויס היה לו קריירה מדהימה אבל בראי הוא נהיה די אוברייטד בראי ההיסטוריה , ביכולת דיוויס 2 רמות מעליו.
די ברוך, של נעליך כשאתה מדבר על דאנקן.
דייויס אמנם קולע, אבל ההגנה שלו היא ברןבה עזרה. אני רוצה לראות אותו שומר על דוראנט, אמביד או גבוהים אחרים.
אבל בלי קשר, את המיד ריינג׳ וההגנה של דאנקן בחיים לא יהיו לו.
את דוראנט אף אחד לא יכול לשמור, דיוויס לא יכול להתמודד מול אמביד בהגנה נקודה , אבל הוא מצויין על PF , וC במשקל שלו, גם דאנקן לא יכל לשמור על דוראנט ב1 על 1 או על שאקיל.
דיוויס טוב מדאנקן בשיאו ביכולת.
כן. דיוויס הרבה יותר טוב מטימי ביכולות ועולה עליו לדעתי גם בהגנה. אין לו 5 טבעות לכן טימי מעליו בהרבה בדירוגים
די שימון, אני אוהב אותך אבל תישן עף האף.
סליחה, אבל טים דאנקן היה טוב יותר ה ת ק פ י ת מאשר דייויס, בשיאו. אתה שוכח שמדובר בשחקן שבפלייאופים היו לו סדרות של 30 נקודות ושקלע דרך קבע לפחות 25 נקודות למשחק בפלייאוף, בתקופה בה הסקורים היו נמוכים בהרבה.
שלא לדבר על ההגנה כמובן, עם כל הכבוד לגבה.
יכול להיות שסופלס שכח שנאן בריא והשאיר אותו סדרות שלמות על הספסל? לי הוא נראה בריא כמו שור אבל יש אומרים שהוא לא החלים מהקורונה🤷♂️🤦♂️
הלייקרס קבוצה אדירה אין ספק, אבל מיאמי הרבה יותר חלשה מדנבר זה בדיחה שקבוצה כזאת בגמר .
הם הדיחו 2 קבוצות יותר טובות מהם כדי להגיע לפה. הגיעו בזכות עצמם. לא באו מוכנים למשחק הזה, אבל לא בדיחה. הרוויחו את המקום שלהם בגמר
רק אחת טובה מהם יאניס. בוסטון ממש לא יותר טובה מהם
כל המזפח זה בדיחה ליגה א' צפון.
צריך לעשות שתי עולות מהמזרח לפליאוף וזהו עד שילמדו שם לשחק כדורסל
בשנייה שהמדדה שלשל היה אפשר להעניק גביע אמרתי כבר אז.
וויי וויי איזו שמאלית של ג׳יימס איזה יופי
אפשר איזו המלצה למשהו טוב בנטפליקס בבקשה ? כבר התרגלתי לקום מוקדם אבל אין טעם לראות כדורסל .
למה עכשיו זה הזמן העי כיף שהשיקצה יאזן את המספרים שלו לשל דיוויס כמו הבוקס סקור עם השופטים
The Sinner סדרה אחלה
ראיתי, נהדר, בעיקר אהבתי את העונה השנייה.
החוטאים אחלה סידרה כן יש 3 עונות
DARK אם עוד לא ראית מומלץ
ננסה, תודה !
דאנקן רובינסון הפך לדלעת ועוד לא חצות
חוקי לברון – כמו חוקי ווסטברוק – אם קיבלת ממנו מסירה אתה חייב לזרוק – זה נותן ביטחון בקליעה. לא צוחק
זה נותן ״אסיסטים״
כמה מלקקים ללברון, זה לא יאמן
כבר הקאתי כמה פעמים
צריך נרטיב לfmvp שזה לא יברח
ווג׳ אומר שרונדו בספק להמשך הסדרה
?itemid=4523258
דדי הם זרקו כבר את קראודר על דיוויס לא עבד, או שאולי התכוונת לרובינסון?
זרקו את המגבת הנזירה
ג א ר ב א ז' ט א י י ם
רועי ובירדמן – לבי איתכם – איפה ימי בוסטון העליזים שהייתם כאן לבד עם הרבי מהופמן ועוד כמה ניספחים. היו ימים…
שמע
יהיה טוב
נחתך באמצע.
שמע, זה מדכא. אבל אני חושב שרוב אוהדי מאימי בעיקר מרוצים מהדרך שהם עשו עד עכשיו ולא באמת ציפו שיהיו איום בסדרה הזאת – היה די ברור שהם קבוצה אובר-אצ'יברית. לא ציפיתי לחטוף 30 הפרש במשחק הראשון, אבל שכן יהיה גמר חד-צדדי. כל אוהד היט היה חותם על עונה כזאת, וזה רק משחק אחד
אני מעדיף לא להגיע לגמר אם זו היכולת.
שטויות טוליילה. אתה עולה ונותן 200 אחוז תמיד זהו. היתר לא תלוי בך. פערי הרמות גדולים מידי וזה עוד בלי פרשים והדופטים אפילו כיבדו את ההיט באיזה 6 שריקות אוויר לטובתם
מת שיהיה 1:1 ואז נוכל לחזור לתגובה הזאת
ומה זה ישנה? נגיד שיהיה 1 1? המנחת ידועה בסידרה או דגם אתה אוהב הפסד בכבוד ולקבל חיבוקים חמים ומחמאות מהמלך😂
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
זה לא יעזור.
מאוחר מדיי עם הניחוסים.
להביום נהנה לשחק עם ספולס בתחילת המשחק. אמר קודם ניתן לו טפיחה ואחר כך נתקע את הסכין ונסובב.
חחחחחחחחח גראבג' טיים דייויס נח ולברון משפר סטטיסטיקה איזה סמרטוט
למה סמרטוט רוצהfmvp אחרת יזכר כמס 2. גם אתה היית עושה ככה
היכל התהילה של הסמרטוטים
מאיפה לנאן יש אויר לזרוק ממרחק כזה אם הקורונה גמרה אותו? איזה בילבולי בייצים
כמו שהיא גומרת ״מליוני אנשים״ אם נזקים ארוכי טווח, לסוס כמו נאן הקורונה היא שפעת לא יותר
לייקרס פספסו 14 זריקות רצופות ל 3
הם קולעים רק בגארבג׳ 😎
נאן לא רע, אולי לפחות נרוויח אותו. מעניין מה עם באם ודראגיץ' להמשך הסדרה.
נאן עוד יגיע ל-20 נקודות
פלייאוף פופ
לברון משחק עכשיו רק עבור הסטטיסטיקה. עכשיו לא איכפת לי שישבור רגל. רק בגלל שהוא חרא כזה
למה חרא מנחם? יש fmvp שצריך להילחם עליו. מי רוצה להיזכר כמס 2? בסוף זוכה הfmvp יזכר כמס 1 והמפסיד כמס 2 אל תשכח. כל השנה מדברים על לברון לברון לברון דיוויס אפילו לא היה בדיונים לmvp למרות שקלע יותר ממנו ושמר טוב ממנו
לפחות נאן מראה שהוא כשר לשחק
באטלר על הפרקט! נראה מה מצבו
יש חדש לגבי רונדו והפצועים של מיאמי? (שברור לי שהם לא יחזרו, אבל רוצה לדעת)
ושאלה רצינית כי לא הצלחתי להבין – מה קרה לרובינסון היום? ואיך כמעט לא ראיתי אנשים שמדברים על זה שאולינק יכול להיות עוד אופציה הגנתית?
טעות שלי, רונדו חזר גם
אם ג'ף גנדי לא סותם, אני מפוצץ את הטיווי שמחר היא הנושא הראשי במאמר
שיקצה עושה פוסטרים בגארבג
פעם ראשונה שראיתי שנותנים מספיק פייט לדייויס עכשיו! בלוק נחמד של אולינק
דייויס הולך לסיים עם 40
אדביו יחסל אותו כדברי מנחם😂
אדביו שיחק פחות מחצי משחק
הספיק לו להיות מטלית
ג'ימי חייב לצאת, הוא עכשיו עשה עוד פעם תנועה לא טובה עם אותו הקרסול, חבל לסכן אותו.
באם ודראגיץ' לא יחזרו, אפילו אם אני אוהד לייקרס אני תמיד רוצה שכולם יהיו בריאים, נקווה לחדשות טובות לגביהם
מה אל בי ג׳יי ואיי די עושים על הקורט?
מנפחים מספרים, זה הטרנד של השנים האלה. הם משחקים קודם כל כל הfmvp ורק אז על האליפות, למרות שאלעפות מחייבת כדי להיות fmvp
אחוות הדושבאגים
Fmvp. רק בהופס זה לא חשוב העיקר האליפות 😂😂
חחח כתבנו את זה כאן כבר לפני ששלוש שנים באליפות של סטף וקיידי
יפ אבל kd ניסה לתת הוא לא נרקיס כמו השיקצה השיקצה בחיים לא יתן זה יקטרג אותו כמס 2 בתודעה. זה הדבר היחיד שיכול להפיל את הלייקרס. הניט צריכים לשחק על זה
לפחות ההפרש הסופי לא יהיה כזה גרוע
וזה גרוע למיאמי, הם עוד עלולים לחשוב שזה לא כזה נורא
אין מצב. זה נורא. מה שהרבה יותר נורא הוא הפציעות של דראגיץ' ובאם
איזה פציעה יש לנגר חוץ פציעה באגו שדיוויס עשה ממנו מטלית? סתם המצאות לא להיות מושפל עוד
פלייאוף פופ עושה פוסטר על הגיבור
ספו הרוויח את קנדריק נאן חזרה לסדרה וזה מעולה
אם ככה נראים אחרי שחולים בקורונה אולי אפשר להמליץ על זה כטיפול לנגרי המזרח
😂😂😂😂
שימון אני בטוח שאם אדביו שומר על דייויס יש לו לפחות 15 פחות.
ספולסטרה יכל ללמוד מהטעויות של דאנטוני ומאחון ולא לשים על דייויס שחקן נמוך, כי אז דייויס יגמור אותו בזריקה עם השחרור הגבוה שאי אפשר להפריע לה.
נו באמת…אדביו זה נערת הגלגל שלו. משחקים הבאים יהיו גם פרשים. פה קיבלת 2 יחד יחסית סבירים. זה לא יקרה שוב. יהיו לך עוד משחקים עם מס 25 ועם מס 48. אדביו יהיה עם 3 עבירות כבר ברבע ה1.
לברון גרם להיט לצמצם כדי שישאר במגרש להילחם על הfmvp
יאללה מיאמי! תלחיצו אותם קצת
אין שום לחץ זה למראית עין כדי שהמלך ינפח סטט
זה מה שקורה ששמים לרונדו יד בפנים 😂😂
לברון פשוט מביך בהגנה למה הוא עושה את זה לעצמו?
קארוסו מגן טופ 5 בגארדים בליגה 😂😂😂😂 דדי זה היה אחד החזקים הרבה יותר טוב מלאורי גארד טופ 6 בליגה
הדקות של קנדריק נאן בגארבג' מעודדות להמשך. יהיה חלק מהרוטציה אם דראגיץ' לא חוזר לסדרה
ובתקווה שגם בלי קשר לחזרה של דראגיץ
השיקצה עם הפרצופים המפחידים למצלמה בגארבג 😂😂
מגעיל לראות את ג'יימס ודייויס משחקים בשביל סטטס
רואים שלא שיחקת מעולם. סטט זה אחד הדברים הכי חשובים
היה בלואו-אאוט רציני אבל עם כל הכבוד – זה לא משקף את ההבדלים האמיתיים בין הקבוצות. ואם זה כבר קרה, אז טוב שזה קרה במשחק הראשון כשיש זמן לתקן. אפשר לבצע התאמות ולמצוא פתרונות. ספולסטרה לא חף מטעויות אבל הוא גם אחד שהוכיח לאורך הקריירה שהוא יודע לתקן אותן ולחשוב מחוץ לקופסה. עכשיו למפלצת יש פנים ויהיה יותר קל להיערך, לעשות שיעורי בית, לראות מה היה לא בסדר ולחשוב איך מנצחים את מספר 2.
הלייקרס קלעו באחוזים מדהימים אבל אין סיבה להאמין שהסטטיסטיקה לא תתיישר. מיאמי, מנגד, תצטרך לשפר את האחוזים ולשמור חזק יותר. יש מקרים בהם הפסד כזה יכול לנער קבוצה ולעשות טוב, מקווה שזה אחד מאותם מקרים.
חשוב מאוד שבאם ודראגיץ' יחזרו להמשך הסדרה כי בלעדיהם זה אבוד. נאן נראה טוב בדקות ששיחק, קלע טוב והיה אנרגטי, אם הרווחנו אותו להמשך זה בונוס אדיר.
1+. מיאמי בריאה יותר טובה מזה. השאלה היא אם נראה בסדרה הזאת מיאמי בריאה (כשבאם יותר חשוב מדראגיץ'. דראגיץ' מעולה אבל יש לו תחליף עם נאן, לאדביו אין)
נכון, זה לא משקף את יחסי הכוחות. היה מריל להגמר 35
שייגמר גם 60 מצדי. מיאמי חילקה מתנות והלייקרס קלעה באחוזים לא הגיוניים. הפציעות לא הוסיפו.
הם עדיין פייבוריטים, אבל לא ככה
קלעה זריקות פנויות לגמרי.
זריקה פנויה ל3 היא לא זריקה contested.
הפציעות הגיעו כשהמשחק כבר היה גמור.
הלוואי שהיה להם יותר טוב מזה לתת, אני לא רואה את זה.
ויותר גרוע זה שהם צמצמו ועוד עלולים לחשוב שהפ עלו על איזה נוסחה
אם אדביו לא יהיה כשיר למשחק 2, איך כמאמן היט הייתם מנסים להתמודד עם עם דייויס? לפתוח עם אולינק? גם את לברון שמרו בצורה נוראית היום
שומרים על לברון נותנים לדיוויס לחגוג ומעצבנים את השיקצה
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
פותח עם אוליניק ומנסה להיות כמה שיותר פיזי על דיוויס. איגודלה במקום דראגיץ' אם גם הוא לא כשיר
אוליניק עם הקוקיות יהיה הנערה השנייה של ad
האפשרות הכי טובה שיש לי. מי כבר יפתח? האסלם? ג'ואן הווארד העוזר מאמן?
אמרתי לך מה האפשרות הכי טובה. דאבל טים על לברון לתת לדיוויס לחגוג ולשגע את השיקצה שהfmvp בורח זה הסיכוי היחיד של ההיט.
זה קרה ב2011 שוויד עמד להיות mvp השיקצה חירב.
שווה לנסות. יותר מזה אין להיט מה לעשות. אין לכם באמת שום שומר על דיוויס
דיוויס יתעלל בהם, לא באם ולא אוליניק יכולים להציק לו בכלל ב1 על 1
איגודלה זה גופה מי יפתח איתו נהיה נגר ושחקן ספסל
כן שחקן מת היה לו דופק בגיים 6 מול בוסטון אבל זהו עד הדופק הבא 😂😂😂 הוא בקושי זז
מנחם כשאתה כותב סיכום אשמח לשמוע אותך על נאן ועל אולינק לגבי ההמשך 🙂
היה כיף להיות בפעם הראשונה חלק מהדיון כאן
ברוך הבא
סדרת הגמר היחידה שבה לברון ניצח את המשחק הראשון היא גם הגרועה שלו בקריירה (2011). זה לא אומר כלום
3 more!!!!
🦄
לשמחתי הרבה נמנעתי מלראות את המחצית השנייה. שתיתי מיץ אננס קר ואחכ קקאו חם עם פקאנים ושוקולד מקסיקני אורגני והתעסקתי עם חיפוש אחרי בקבוקי שתייה רב פעמיים לילדים הקטנים.
זה חסך ממני דקות ארוכות של זעם ועצבים.
אגב לדיוויס יש התספורת הכי דבילית ושנואה עליי בעולם של טמבל מוחלט של מרקל. הייתה לי תיאוריה ששחקן עם התסרוקת הזאת לא יכול להיות כוכב או אלוף. דיוויס ניפץ את התיאוריה למרות שיש לציין שהוא לא התחיל קריירה עם הדבר הזה
עוד מעט גיא יתעורר, יפתח בוקס סקור וויספר לכולנו איך השליטה של לברון במשחק (שהיתה בגארבג׳) ניצחה ללייקרס את המשחק, איך אוליניק ודרק גונס גוניור הובילו כמעט קאמבק של מיאמי (גם גארבג׳) ועוד כל מיני טענות בסגנון
😂😂